by Institute of Entrepreneurship Development iED

Εκπαιδευτική Δραστηριότητα για τη Νεανική Επιχειρηματικότητα

Στη Λάρισα, στις 16 έως 20 Νοεμβρίου 2020, θα πραγματοποιηθεί η εκπαιδευτική δραστηριότητα του Erasmus+ έργου “EYE in Rural : The Enhancement of youth entrepreneurship in rural”. 17 συνολικά άτομα, από την Τουρκία, την Ελλάδα, την Πολωνία και την Ισπανία θα εκπαιδευτούν σε θέματα Νεανικής Επιχειρηματικότητας.  

To πρόγραμμα της δραστηριότητας καθώς και το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται αυτή τη φάση σε στάδιο ολοκλήρωσης προκειμένου να είναι όλα έτοιμα ώστε να διεξαχθεί επιτυχώς το training στη Λάρισα.  

H εν λόγω εκπαίδευση στοχεύει στο να καταφέρουν οι εκπαιδευτές να είναι πλήρως εξοπλισμένοι και διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για την πλήρη και αποτελεσματική αξιοποίηση του προγράμματος σπουδών και των εργαλείων που αναπτύσσονται στο πλαίσιο του έργου και έχουν ως στόχο συγκεκριμένες ομάδες προκειμένου να αναπτύξουν και ενισχύσουν τις επιχειρηματικές δεξιότητές τους. 

Οι δραστηριότητες κατάρτισης θα προσθέσουν αξία στο έργο, καθώς θα κάνουν τον αντίκτυπο του πιο αισθητό και πιο αποτελεσματικό, αφού οι εκπαιδευτές θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν και να εφαρμόσουν τα εργαλεία που αναπτύσσονται πιο εποικοδομητικά και αποτελεσματικά. 

Μετά το τέλος της εκπαιδευτικής δραστηριότητας, επιδιώκεται οι επαγγελματικές προοπτικές των συμμετεχόντων να διευρυνθούν και παράλληλα να ενισχυθεί η ανάπτυξη των αγροτικών περιοχών. Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για την ισχύουσα ευρωπαϊκή μεθοδολογία, τις επιτυχημένες επιχειρηματικές πρακτικές καθώς επίσης θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους ίδιους τους επιτυχημένους επιχειρηματίες στον τομέα ώστε να αποτελέσουν κίνητρο και αφορμή για νέα βήματα. 

Ακολουθήστε μας στο Facebook για περισσότερες πληροφορίες.  

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...