by Institute of Entrepreneurship Development iED

Δωρεάν Online Σειρά Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

Τοποθεσία: Online
11 - 19 Νοεμβρίου 2021

Πληροφορίες

Λάβετε μέρος στην online σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων, που διοργανώνει το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας που θα πραγματοποιηθεί σε 2 διαδικτυακές συναντήσεις, την Παρασκευή 19 και 26 Νοέμβρη, και ώρα έναρξης και των 2 συναντήσεων στις 15:00. Πρόκειται για μια διοργάνωση στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου «Women Making Waves: Enhancing Female Leadership Skills».

Σύντομη Παρουσίαση του Women Making Waves

Πρόκειται για μια συνέργεια που στοχεύει στη γεφύρωση του έμφυλου χάσματος, δίνοντας βαρύτητα στο γυναικείο φύλο και στις ευκαιρείες απασχολησιμότητας τους. Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι του Women Making Waves επικεντρώνονται στην επαγγελματική ενδυνάμωση μειονεκτούντων γυναικών, μέσω της ανάπτυξης των ηγετικών ικανοτήτων τους. Πρόκειται για σύμπραξη που υλοποιείται με την υποστήριξη του Erasmus+ προγράμματος.

Περιηγηθείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Women Making Waves και μάθετε περισσότερα.

Η Διαμόρφωση της Online Σειράς Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων

Η διοργάνωση αποτελεί το πιλοτικό του εκπαιδευτικού υλικού, που αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου. Η συνολική διάρκεια του σεμιναρίου είναι 20 ώρες, οι 4 εκ των οποιών θα πραγματοποιηθούν online. Πιο συγκεκριμένα, η δομή του σεμιναρίου θα πραγματοποιηθεί ως εξής:

  • Το πρώτο δίωρο θα πραγματοποιηθεί στις 19 Νοεμβρίου και θα περιλαμβάνει την εισαγωγή του σκοπού αυτής της online εκπαίδευσης.
  • Στη συνέχεια, οι συμμετέχουσες θα πρέπει να κάνουν ανασκόπηση του εκπαιδευτικού υλικού, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμας. Η ανασκόπηση θα έχει συνολική διάρκεια 16 ωρών.
  • Τέλος, η εκπαίδευση θα ολοκληρωθεί στις 26 Νοεμβρίου, με μια συζήτηση εντυπώσεων και μια διαδικασία αυτοαξιολόγησης, διάρκειας 2 ωρών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικές με τη σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων του Women Making Waves, δείτε το βίντεο πατώντας εδώ.

Προφίλ Συμμετεχόντων

Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια αφορούν μεινεκτούντες γυναίκες, όπως: Γυναίκες που πλήττονται από την ανεργία, μητέρες που αντιμετωπίζουν δυσκολία στην εύρεση εργασία, μετανάστριες, NEETs κ.ό.κ.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση της online σειράς εκπαιδευτικών σεμιναρίων, θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.

Μπορείτε να εξασφαλίσετε την συμμετοχή σας, συμπληρώνοντας τη φόρμα, πατώντας εδώ.

Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας στις συμμετοχές.

11 - 19 Νοεμβρίου 2021
Οι εγγραφές για την συμμετοχή στην εκδήλωση "Δωρεάν Online Σειρά Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων για την Ενδυνάμωση των Γυναικών" έκλεισαν. Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.

Άλλες εκδηλώσεις

Εκδήλωση για την Αγροτική Επιχειρηματικότητα των Νέων

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί στην «Πιλοτική Αξιολόγηση των Παραδοτέων για την Αγροτική Επιχειρηματικότητα των Νέων». Πρόκειται για μια δωρεάν online εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στις 29 και 30 Σεπτεμβρίου, και ώρα 14:00 με 15:30 στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου «EYE in Rural: The Enhancement of youth entrepreneurship in rural». Συνοψίζοντας το Eye in […]

(RE)BUILD Εκδήλωση: Ενισχύοντας τις Επαγγελματικές Προοπτικές Ευάλωτων Πληθυσμών

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί στην (RE)BUILD εκδήλωση, με τίτλο “Πιλοτική Εφαρμογή του Εκπαιδευτικού Υλικού Διαχείρισης Καριέρας”. Πρόκειται για μια online ενημερωτική συνάντηση για την παρουσίαση μέρους του πρώτου παραδοτέου, την Τετάρτη 14 Ιουλίου, 2021, και η διάρκεια θα είναι από τις 12:00 έως τις 14:00. Το πιλοτικό πραγματοποιείται στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου […]

Δωρεάν Online Εκδήλωση: Ενδυνάμωση των Γυναικών από Ευαίσθητες Κοινωνικές Ομάδες

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί στη δωρεάν εκδήλωση «Ενδυνάμωση των Γυναικών από Ευαίσθητες Κοινωνικές Ομάδες». Η διαδικτυακή εκδήλωση, θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 20 Ιουλίου 2021 και θα διαρκέσει από τις 15:00 έως τις 16:00. Η διοργάνωση γίνεται στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου «WIDTH: Women in Diaspora communities as champions of learning to live Together». […]