by Institute of Entrepreneurship Development iED

Δωρεάν Online Σειρά Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

Τοποθεσία: Online
19 Νοεμβρίου 2021

Πληροφορίες

Λάβετε μέρος στην online σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων, που διοργανώνει το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας που θα πραγματοποιηθεί σε 2 διαδικτυακές συναντήσεις, την Παρασκευή 19 και 26 Νοέμβρη, και ώρα έναρξης και των 2 συναντήσεων στις 15:00. Πρόκειται για μια διοργάνωση στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού έργου «Women Making Waves: Enhancing Female Leadership Skills».

Σύντομη Παρουσίαση του Women Making Waves

Πρόκειται για μια συνέργεια που στοχεύει στη γεφύρωση του έμφυλου χάσματος, δίνοντας βαρύτητα στο γυναικείο φύλο και στις ευκαιρείες απασχολησιμότητας τους. Πιο συγκεκριμένα, οι στόχοι του Women Making Waves επικεντρώνονται στην επαγγελματική ενδυνάμωση μειονεκτούντων γυναικών, μέσω της ανάπτυξης των ηγετικών ικανοτήτων τους. Πρόκειται για σύμπραξη που υλοποιείται με την υποστήριξη του Erasmus+ προγράμματος.

Περιηγηθείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Women Making Waves και μάθετε περισσότερα.

Η Διαμόρφωση της Online Σειράς Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων

Η διοργάνωση αποτελεί το πιλοτικό του εκπαιδευτικού υλικού, που αναπτύχθηκε στα πλαίσια του έργου. Η συνολική διάρκεια του σεμιναρίου είναι 20 ώρες, οι 4 εκ των οποιών θα πραγματοποιηθούν online. Πιο συγκεκριμένα, η δομή του σεμιναρίου θα πραγματοποιηθεί ως εξής:

  • Το πρώτο δίωρο θα πραγματοποιηθεί στις 19 Νοεμβρίου και θα περιλαμβάνει την εισαγωγή του σκοπού αυτής της online εκπαίδευσης.
  • Στη συνέχεια, οι συμμετέχουσες θα πρέπει να κάνουν ανασκόπηση του εκπαιδευτικού υλικού, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμας. Η ανασκόπηση θα έχει συνολική διάρκεια 16 ωρών.
  • Τέλος, η εκπαίδευση θα ολοκληρωθεί στις 26 Νοεμβρίου, με μια συζήτηση εντυπώσεων και μια διαδικασία αυτοαξιολόγησης, διάρκειας 2 ωρών.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικές με τη σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων του Women Making Waves, δείτε το βίντεο πατώντας εδώ.

Προφίλ Συμμετεχόντων

Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια αφορούν μεινεκτούντες γυναίκες, όπως: Γυναίκες που πλήττονται από την ανεργία, μητέρες που αντιμετωπίζουν δυσκολία στην εύρεση εργασία, μετανάστριες, NEETs κ.ό.κ.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση της online σειράς εκπαιδευτικών σεμιναρίων, θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.

Μπορείτε να εξασφαλίσετε την συμμετοχή σας, συμπληρώνοντας τη φόρμα, πατώντας εδώ.

Λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας στις συμμετοχές.

19 Νοεμβρίου 2021
Οι εγγραφές για την συμμετοχή στην εκδήλωση "Δωρεάν Online Σειρά Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων για την Ενδυνάμωση των Γυναικών" έκλεισαν. Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας.

Άλλες εκδηλώσεις

Κάλεσμα Συμμετοχής: Εκπαίδευση Game Development για μελλοντικούς MetaDevelopers!

📅 Ημερομηνία Εκπαίδευσης: 23–25 Σεπτεμβρίου 2025✈️ Ημέρες ταξιδιού: 22 και 26 Σεπτεμβρίου 2025📍 Τοποθεσία: Giritligil Hotel, Μανίσα, Τουρκία Είσαι 3D designer, game developer ή παθιασμένος με τα ψηφιακά περιβάλλοντα; Θες να εξελιχθείς επαγγελματικά στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα του Metaverse και να αποκτήσεις δεξιότητες που οδηγούν στις δουλειές του μέλλοντος; Μην χάσεις την ευκαιρία να συμμετάσχεις […]

Γίνε Νέος/Νέα Εκπρόσωπος του BeAware – Δώσε Φωνή στη Θετική Ψηφιακή Αλλαγή!

Είσαι παθιασμένος/η με τα social media, την ψηφιακή ευαισθητοποίηση και τη θετική επίδραση στην κοινότητά σου; Θες να συμμετάσχεις σε μια δυναμική ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για την προώθηση της διαδικτυακής ασφάλειας και της υπεύθυνης ψηφιακής συμπεριφοράς; Το ευρωπαϊκό έργο BeAware αναζητά Νέους Εκπροσώπους από την Ελλάδα και την Κύπρο, που θα συμβάλουν ενεργά στην καμπάνια επικοινωνίας […]

Συμμετοχή στην Έρευνα του QualiTEAM: Δεξιότητες Εταιρειών & Φιλοξενία Μαθητευόμενων

Αυτή η σύντομη έρευνα, διάρκειας μόλις 5 λεπτών, πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου QualiTEAM (Erasmus+) και έχει στόχο να υποστηρίξει τη διασυνοριακή κινητικότητα για μακροχρόνιες μαθητείες (Cross-Border Long-Term Apprenticeship Mobility – CBLTMA) σε όλη την Ευρώπη. Με τη συμμετοχή σας: Η συμβολή σας είναι πολύτιμη για να διαμορφώσουμε τις μαθητείες του αύριο, να ενισχύσουμε τις […]