Στη σημερινή εποχή, οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ως πηγή διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων τους, το διαδίκτυο. Παρατηρείται, δηλαδή, έντονη τάση προς τη ψηφιακή διαφήμιση ως το βασικότερο μέσο.
Οι επιχειρήσεις στηρίζονται στο γεγονός πως οι επενδύσεις, που θα πραγματοποιήσουν στον τομέα της διαφήμισης και χρήσης των social media, θα τους αποφέρει άμεσα καρπούς (Return of Investment). Βέβαια, η ραγδαία εξάπλωση του Διαδικτύου είχε μία άμεση συνέπεια: Η χρήση του συνέβαλε στην αυξημένη ζήτηση εξειδικευμένων επαγγελματιών, με γνώσεις στο χώρο του digital marketing από τις επιχειρήσεις.
Ο Ρόλος των Digital Consultants
Οι επιχειρήσεις καλούνται να καταγράψουν και να αξιολογήσουν σωστά τα προβλήματα, τα οποία θα παρουσιαστούν σε αυτές. Για παράδειγμα, πολλές φορές πρέπει οι ίδιες να διαγνώσουν πως χρειάζονται τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, απαραίτητη είναι η δημιουργία και η ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας. Για αυτό το λόγο, καθοριστικό ρόλο διαδραματίζουν οι digital consultants. Απώτερος στόχος τους να αξιοποιήσουν και να συνδυάσουν σωστά την χρήση των ψηφιακών εργαλείων, με τους επιχειρηματικούς στόχους και των πλεονεκτημάτων της κάθε επιχείρησης.
Με αυτό τον τρόπο, οι επιχειρήσεις, χάρη στη συμβολή και την καθοδήγησή τους από αυτούς τους εξωτερικούς συμβούλους, λειτουργούν και προσπαθούν να αντεπεξέρχονται στις τάσεις του ψηφιακού περιβάλλοντος.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.