by Institute of Entrepreneurship Development iED

Διεισδύοντας στον Κόσμο της Επιχειρηματικότητας

Το ποσοστό ανεργίας αντανακλά τα “κενά” της ακαδημαϊκής γνώσης, όσον αφορά το πόσο εφαρμόσιμη είναι εκτός του πανεπιστημιακού πλαισίου. Συνεπώς, η ενθάρρυνση της επιχειρηματικής σκέψης και των απαιτούμενων δεξιοτήτων αποτελούν επιτακτική ανάγκη.

Θέτοντας Στόχους – Απαντώντας στις Ελλείψεις

Η ανάπτυξη επιχειρηματικής σκέψης και οι ανάλογες δεξιότητες θα πρέπει να είναι ο στόχος της σύγχρονης εκπαίδευσης. Μια πιθανή πρόταση θα μπορούσε να είναι η ενσωμάτωση της επιχειρηματικότητας στις παιδαγωγικές μεθόδους των ιδρυμάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Αρχικά, ξεκινώντας από τους ακαδημαϊκούς, και την προσωπική και επαγγελματική τους πείρα, και συνεχίζοντας προς την ανάπτυξη σχετικών δεξιοτήτων των φοιτητών τους. Έχοντας υπόψη τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.

Καλύπτοντας την Απόσταση μεταξύ Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης και Αγορά Εργασίας

Για την πραγματοποίηση των παραπάνω, είναι σαφές ότι πρέπει να υπάρξει αναγνώριση των ελλείψεων της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, σε συνάρτηση με με το πλαίσιο της αγορά εργασίας. Είναι επιτακτική ανάγκη να εκπαιδευτούν, όχι μόνο οι φοιτητές, αλλά και οι καθηγητές αυτών των πλαισίων, σε θέματα επιχειρηματικότητας. Μια τέτοια κίνηση, θα ενθαρρύνει και τους ακαδημαϊκούς, αλλά και τους απόφοιτους, στο να κάνουν πράξη το όραμα τους. Ένα τέτοιο εγχείρημα θα μπορούσε να έχει ως αντίκτυπο, καταρτισμένους απόφοιτους, έτοιμους να διεκδικήσουν την θέση τους στην αγορά εργασίας, και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της.

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) παρατηρεί τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, και τις απαιτήσεις της, και δρα υποστηρικτικά. Ένα σχετικό Ευρωπαϊκό έργο είναι και το ENTRANCE, που προσπαθεί έμπρακτα να δώσει λύσεις. Πρόκειται για ένα έργο που στοχεύει στην καλλιέργεια επιχειρηματικής σκέψης και σχετικών δεξιοτήτων. Με σκοπό να προσαρμοστεί η ακαδημαϊκή εκπαίδευση στο πλαίσιο της αγορά εργασίας. Είναι μια συλλογική προσπάθεια πέντε οργανισμών από: Κύπρο, Ελλάδα, Λιθουανία, και Πορτογαλία.

Αν θα έχετε κάποια ιδέα που θα θέλατε να υλοποιήσετε, πάνω σε αυτό το θέμα, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. 

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...