της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου
Aρχικά, τι είναι το Cross-Posting;
To Cross-Posting είναι η αναδημοσίευση του περιεχομένου που δημοσιεύεται σε ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης σε πολλά διαφορετικά μέσα. Για παράδειγμα, ένα κείμενο, φωτογραφία ή βίντεο “ανεβαίνει” στο Twitter και αναδημοσιεύεται στο Facebook. Πρόκειται για μία ιδιαίτερα δημοφιλής στρατηγική στην προώθηση μίας επιχείρησης. Με αυτό τον τρόπο, οι διαχειριστές των σελίδων μίας επιχείρησης εξοικονομούν χρόνο, καθώς δεν χρειάζεται να παράγουν εξ’ ολοκλήρου νέο περιεχόμενο για κάθε πλατφόρμα. Επιπλέον, επικεντρώνονται περισσότερο στην δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής, αλλά και στην αξιολόγησή της, μέσω των analytics.
Δηλαδή Χρησιμοποιούνται τα Ίδια Posts;
Μία παρανόηση του Cross-Posting είναι πως το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στις πλατφόρμες είναι πανομοιότυπο, το οποίο δεν ισχύει. Όταν κανείς ανεβάζει συνέχεια τα ίδια βίντεο, κείμενα και φωτογραφίες, καταντά κοινότυπος, προβλέψιμος και δεν δημιουργεί καμία ιδιαίτερη αίσθηση στο κοινό του.
#1 tip: Προσαρμογή του Περιεχομένου
Το μυστικό του επιτυχημένου Cross-Posting είναι η προσαρμογή του περιεχομένου στο ύφος και τη φιλοσοφία του κάθε μέσου. Για παράδειγμα, ένα σύντομο βίντεο έχει μεγάλη απήχηση στο TikTok και το το Instagram, αλλά μικρότερη στο Twitter, επειδή το Twitter βασίζεται περισσότερο στον γραπτό λόγο και λιγότερο στην εικόνα.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.