by Institute of Entrepreneurship Development iED

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα σου

του Στέλιου Αμπατζίδη 

Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως το διαδίκτυο είναι εξίσου προσβάσιμο για όλους τους χρήστες του; Κάπου εδώ λοιπόν εισάγεται στον κόσμο του ίντερνετ η έννοια του accessibility.

Οι επιχειρήσεις, με τη ραγδαία εξάπλωση της τεχνολογίας χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο, για την προώθηση και τη διαφήμιση του περιεχομένου τους. Επειδή λοιπόν το Διαδίκτυο είναι ο παγκόσμιος ιστότοπος, οι υπεύθυνοι κάθε επιχείρησης προσπαθούν να κάνουν την ιστοσελίδα τους προσιτή σε όλο το κοινό. Αυτό συμπεριλαμβάνει τα άτομα με αναπηρία, με προβλήματα όρασης, ακοής, όπως επίσης και τα άτομα, που αντιμετωπίζουν προβλήματα στις κινήσεις τους, καθώς και στην χρήση του ποντικιού.

Παρ’ όλα αυτά, ακόμη και κάτω από αυτές τις συνθήκες, οι υπεύθυνοι σχεδιασμού μιας επιχείρησης διαπράττουν ορισμένα λάθη και δεν συνεκτιμούν όλες τις παραμέτρους, οι οποίες θα μπορούσαν να μην κάνουν προσιτή την χρήση της ιστοσελίδας τους.

1. H Πληροφορία Δίνεται Μόνο Οπτικά 

Αρχικά, παρά το γεγονός πως οι πληροφορίες δίνονται οπτικά με τη μορφή φωτογραφίας, τα άτομα με οπτική βλάβη, που χρησιμοποιούν αναγνώστη κειμένου, δεν είναι σε θέση να διακρίνουν τις πληροφορίες. Επίσης, το ακουστικό περιεχόμενο των πληροφοριών, είτε με τη μορφή ήχου ή βίντεο, δεν δίνεται με τη μορφή γραπτού κειμένου ή υποτίτλων, σε κάποια σημεία της ιστοσελίδας.

2. Μη Λειτουργικό Μενού Πλοήγησης

Το μενού πλοήγησης των πληροφοριών πολλές φορές δεν βοηθά το accessibility και την εύκολη εύρεση πληροφοριών. Για παράδειγμα, πολλοί, που χρησιμοποιούν πληκτρολόγιο, για να περιηγηθούν στην ιστοσελίδα, θα πρέπει να κάνουν περιήγηση σε όλες τις ιστοσελίδες, για να μεταβούν οπουδήποτε.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Remarketing: Ό,τι Πρέπει να Ξέρεις

του Στέλιου Αμπατζίδη Κάθε επιχείρηση, για να επιδιώκει να παραμένει ανταγωνιστική στην αγορά, καλείται να αναπτύξει και να διατηρήσει το πελατολόγιό της. Πλέον, με την χρήση...

Ψηφιακή Οικονομία: Ποιες Είναι οι Δεξιότητες-διαβατήριο;

του Μάριου Αναστασίου Η ψηφιακή οικονομία είναι ένας όρος που ακούγεται ολοένα και πιο συχνά. Για να περιγράψει περιληπτικά το μετασχηματισμό της παγκόσμιας οικονομίας που...

Συναισθηματική Νοημοσύνη και Αγορά Εργασίας

Της Αναστασίας Αδάμ Σε ενδιαφέρει άραγε, να είσαι πιο αποτελεσματικός στην επαγγελματική και προσωπική ζωή σου; Θέλεις να γνωρίζεις συνειδητά τι νοιώθεις και με βάση αυτό, να...

Ο Ρόλος και η Σημασία του...

του Στέλιου Αμπατζίδη Στη σημερινή εποχή, οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ως πηγή διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων τους, το διαδίκτυο. Παρατηρείται, δηλαδή, έντονη τάση προς τη...

Οι Νέες Τεχνολογίες στην Αγορά Εργασίας

της Μαρίας Φραγκίνη Στις μέρες μας οι νέες τεχνολογίες αποτελούν ένα αναπόσπαστο μέρος στην ζωή του ανθρώπου, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό και την αγορά εργασίας....