της Αλεξάνδρας Πλιάτσιου
Η ολοένα και αυξανόμενη τεχνολογική εποχή αλλά και η σημερινή κατάσταση του covid, θέλοντας και μη, μας έχει εντάξει στους κόλπους του διαδικτύου.
Τηλεκπαίδευση, τηλεργασία, διαδικτυακά meetings είναι κάποια από τα εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν από την αρχή της πανδημίας. Ωστόσο, εδώ και πολλά χρόνια, ίσως και από την εμφάνιση του διαδικτύου, η μέθοδος που κυριαρχεί για την ανταλλαγή υπηρεσιών και προϊόντων είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Τα Στατιστικά Στοιχεία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Το 60-80 % των καταναλωτών κάνει τις αγορές του online.
- Οι επιχειρήσεις έχουν αυξήσει τα κέρδη τους κατά 80% με την μέθοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Οι επιχειρήσεις που ήδη πουλούσαν online πριν την πανδημία, κατά την διάρκεια της είχαν την μικρότερη απώλεια.
- Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις τριπλασιάστηκαν το διάστημα μεταξύ 2012 – 2019.
- Οι θέσεις εργασίας στον τομέα αυτό διπλασιάστηκαν.
Όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς από τις συνεχόμενες έρευνες, οι οποίες δείχνουν τους καταναλωτές να συνεχίζουν να αγοράζουν online στα επόμενα χρόνια σε μεγαλύτερο ποσοστό, είναι αναπόφευκτο οι επιχειρήσεις, αν θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές , να ενταχθούν ή και να βελτιώσουν ποιοτικά το ηλεκτρονικό τους κατάστημα.
Ένα τέτοιο εγχείρημα, εκτός από κεφάλαιο, χρειάζεται και μια σωστή στρατηγική για ένα πετυχημένο τελικό αποτέλεσμα.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.