Τα νέα του ΙΝΑΝΕΠ

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (E-commerce) ως μια καλή πρακτική για την προώθηση των παραδοσιακών προϊόντων

Στα πλαίσια υλοποίησης του έργου  “Transforma – Game based learning course to boost digital transformation of rural commerce sector”, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας πραγματοποίησε έρευνα, η οποία αποσκοπούσε στη εξαγωγή καλών πρακτικών για την βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στις μέρες μας, το Ηλεκτρινικό Εμπόριο χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο για την πώληση, καθώς και για την αγορά διάφορων προϊόντων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα εμβαθύνουμε περισσότερο σε ότι αφορά την πώληση παραδοσιακών προϊόντων. Σκοπός της παρακάτω βιντεοσκόπησης, σε συνεργασία με την κ.Αύρα Πανουσοπούλου , είναι η μεταφορά γνώσης σε νέους επιχειρηματίες που προέρχονται από αγροτικές περιοχές και επιθυμούν να δημιουργήσουν μια ηλεκτρονική επιχείρηση.

Συγκεκριμένα, η κ.Αύρα Πανουσοπούλου κατάγεται από την περιοχή της Αγιάς Λάρισας και δραστηριοποιείτε όπως μας λέει ηλεκτρονικά 9 χρόνια. Εξαρχής παρήγαγε τα δικά της προϊόντα, όμως επειδή ήταν δύσκολο να έχει ένα φυσικό κατάστημα, αποφάσισε να πουλάει τα προϊόντα της ηλεκτρονικά μέσω του της δικής της ιστοσελίδας Yiam. Στο παρακάτω βίντεο μοιράζεται μαζί μας τις εμπειρίες της πάνω στην ηλεκτρονική διαδικασία  και επίσης παρέχει κάποιες σημαντικές/χρήσιμες συμβουλές για κάποιον ο οποίος επιθυμεί να ξενικήσει μια επιτυχημένη ηλεκτρινική επιχείρηση.

Σχετικό Άρθρο:  Είσαι Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού? Πρόβαλε τη βέλτιστη πρακτική σου σε ευρωπαϊκό επίπεδο!

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο (E-commerce) ως μια καλή πρακτική για την προώθηση των παραδοσιακών προϊόντων

Related Posts