by Institute of Entrepreneurship Development iED

LinkedIn: Είναι το κατάλληλο μέσο να διαφημίσω το προϊόν μου;

Nontas Karavias

Αν διαβάζετε αυτό το blog σίγουρα ξέρετε πως οι κυρίαρχοι τρόποι να διαφημιστεί κανείς online είναι μέσω της πλατφόρμας του Facebook και της Google. Το μέγεθος των δικτύων αυτών είναι τόσο μεγάλο που δικαιολογημένα η παρουσία σε αυτά είναι σχεδόν επιτακτική. Θα ξέρετε ενδεχομένως και την δυνατότητα διαφήμισης μέσω τουLinkedIn.

Αλλά – μεταξύ μας τώρα – μάλλον δεν έχετε ασχοληθεί μαζί του και πολύ…

“Το LinkedIn δεν είναι το τυπικό κοινωνικό δίκτυο. Έχει πολύ εξειδικευμένο κοινό.”
“Το LinkedIn έχει πολύ μικρότερο κοινό από τα άλλα δίκτυα”
“Το LinkedIn είναι μόνο για B2B
“Το LinkedIn είναι ακριβό
“To LinkedIn δεν χρησιμοποιείται τόσο πολύ ακόμα και από τους χρήστες του”

Από τη μία όλα αυτά έχουν μία βάση, αλλά πρέπει να δούμε την συνολική εικόνα για να μπορέσουμε να κρίνουμε το LinkedIn ως διαφημιστική πλατφόρμα.

Τι μοναδικό προσφέρει το LinkedIn;

Στον πυρήνα της έννοιας του marketing βρίσκεται η έννοια της στόχευσης. Χωρίς στόχευση δεν θα υπήρχε και marketing. Στην ουσία αυτό πουλάνε όλες οι διαφημιστικές πλατφόρμες, έχοντας η καθεμία τον δικό της τρόπο να πετυχαίνει αυτόν τον σκοπό. Έτσι και το LinkedIn, πετυχαίνει τη στόχευση του κοινού με έναν μοναδικό και δύσκολα αντιγράψιμο προς το παρόν τρόπο.

Το LinkedIn στοχεύει με βάση την επαγγελματική δραστηριότητα / ιδιότητα του κάθε χρήστη. Αυτό θεωρητικά γίνεται και με το Facebook, αλλά όπως καταλαβαίνουμε η στόχευση δεν είναι ακριβής καθώς σπανίως οι χρήστες μοιράζονται και ανανεώνουν τις λεπτομέρειες της επαγγελματικής τους ζωής εκεί.
Στο LinkedIn όμως τις μοιράζονται, και μάλιστα τα δεδομένα είναι πολύ ακριβή.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: suit.gr

http://www.suit.gr/linkedin-einai-to-katallilo-meso/

 

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...