by Institute of Entrepreneurship Development iED

Τα μυστικά του Content Marketing

Sofia Chalkidi

To Γενάρη του 1996 ο Bill Gates δημοσίευσε το γνωστό άρθρο με τίτλο “Content is King”και με αυτό τον τρόπο προέβλεψε ότι τα περισσότερα χρήματα που θα βγάζει κάποιος στο Internet θα είναι μέσω του περιεχομένου. Σχεδόν 20 χρόνια μετά, βλέπουμε πόσο δίκιο είχε.

content-is-king-bill-gates

Ένας από τους λόγους που το περιεχόμενο έχει γίνει τόσο δημοφιλές είναι ότι έρχεται ως απάντηση στις ανάγκες της αγοράς. Παλιότερα το marketing περιοριζόταν στην προώθηση ενός μηνύματος που έβγαινε στην αγορά. Δεν ισχύει όμως πια! Σήμερα η αγορά θέλει να λαμβάνει γρήγορα τις όποιες πληροφορίες, νέες ιδέες και Insights.

Το 70% των marketers, υποστηρίζει ότι το content υστερεί σε συνοχή και στρατηγική. Περισσότερα από τα δύο τρίτα των marketers δηλώνουν ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο για να αναπτύξουν το περιεχόμενο που χρειάζονται. Ενώ, ένας στους δύο δυσκολεύεται να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα κάνει engage το κοινό του.

Γιατί θα πρέπει να μας απασχολεί το content marketing;

  • Το organic search έχει 13% υψηλότερο ποσοστό από τα outbound marketing leads.
  • Το 53% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν που θα το δουν μέσα σε online άρθρο.
  • 3 στους 4 Β2Β αγοραστές εμπιστεύονται το περιεχόμενο περισσότερο απ’ ότι πριν από ένα χρόνο.
  • Το ROI του content marketing είναι το τριπλάσιο από το paid search.

Η δημιουργία του περιεχομένου θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο που θα δημιουργεί αξία για το κοινό. Για να δημιουργήσετε επικερδές περιεχόμενο, να εξασφαλιστεί η καλύτερη διάχυσή και αντίδραση του κοινού σε αυτό, θα ήταν ιδανικό η διαμόρφωσή του να γίνεται από μία μεγάλη ομάδα ώστε να εξασφαλίζεται ποικιλία και φαντασία.

Τα μυστικά συστατικά του πετυχημένου περιεχομένου:

  • να είναι σχετικό (relevant) με το κοινό που απευθύνεται
  • να είναι worth-sharing (να πετυχαίνει το πολυπόθητο virality)
  • να αποπνέει την αξιοπιστία του brand
  • να ενεργοποιεί το κοινό (call-to-action), ώστε να δημιουργεί engagementμε τους χρήστες και να φέρνει leads

Μετά από τα παραπάνω είναι απόλυτα λογικό που το Content Marketing, σύμφωνα με έρευνες, αποτελεί το πιο σημαντικό trend για το 2015.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: suit.gr

Τελευταία Νέα

Συμπεριληπτική Ηγεσία και Επιχειρηματικότητα | Εκδήλωση iED

Εκδήλωση από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας – iED Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) σας προσκαλεί σε μια συμμετοχική εκδήλωση με επίκεντρο τη συμπεριληπτική ηγεσία και...

Νέα Συνεργασία στο Πλαίσιο του FoodChase:...

Πολύ ενδιαφέρουσες συνεργασίες έχουν ήδη αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου FoodChase – Food Supply-Chain Ecosystems for Sustainability....

Πρόσκληση Συμμετοχής στην Έρευνα του Ευρωπαϊκού...

Αναβαθμίζουμε τη Μηχατρονική στην Ανώτατη Εκπαίδευση Το ευρωπαϊκό έργο SHINE (Supporting Higher Education to INnovate and Excel) συμβάλλει στον εκσυγχρονισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης στον τομέα...

Συμπεριληπτική Ηγεσία στην Πράξη – Διήμερη...

Ενδυναμώνοντας άτομα με αναπηρία να ηγηθούν με ενσυναίσθηση και αυτοπεποίθηση Τον Ιούνιο του 2025, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Fit2Lead,...

Πρόληψη της Σεξουαλικής Εκμετάλλευσης Παιδιών και...

Στην εποχή όπου η καθημερινότητα των παιδιών και των εφήβων εξελίσσεται κυρίως στο ψηφιακό περιβάλλον, η σεξουαλική εκμετάλλευση και κακοποίηση μέσω διαδικτύου (Online Sexual...