by Institute of Entrepreneurship Development iED

Start Up και Social Media: Πώς τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Μπορούν να Βοηθήσουν την Επιχείρηση σου;

της Αύρας Μπακούρου

Είναι γνωστό ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γνωρίζουν ιδιαίτερη άνθηση στην εποχή μας. Η κύρια αιτία της αύξησης των Media είναι η γενικότερη διείσδυση του διαδικτύου στην καθημερινή ζωή. Σύμφωνα με έρευνες, μεγάλο μέρος του πληθυσμού προτιμάει το Internet για τις αγορές του, καθώς και για την ενημέρωσή του.

Παράλληλα με την αύξηση των χρηστών των Social Media παρατηρείται αύξηση στον αριθμό των νεοφυών επιχειρήσεων (Start ups) στην Ελλάδα. Σύμφωνα με μελέτες, οι εταιρείες τεχνολογίας λαμβάνουν περίπου το 50% της συνολικής επένδυσης με τα media, τα αγροτικά προϊόντα και τρόφιμα, τον τουρισμό, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία να ακολουθούν. Η γκάμα αυτή ολοένα και διευρύνεται, με νέες πρωτότυπες ιδέες να εντυπωσιάζουν συνεχώς το ελληνικό κοινό.

Όλοι έχουμε ακούσει ότι τα Social Media μπορούν να βοηθήσουν μία νεοφυή επιχείρηση να εκτοξευθεί στα ύψη. Πώς όμως; Παρακάτω θα δούμε 9 απλούς και παράλληλα αποτελεσματικούς τρόπους.

Επίλεξε την κατάλληλη πλατφόρμα

Δεν μπορείς να έχεις από την αρχή μία πλήρη παρουσία στα Social Media. Γι’αυτό, επίλεξε 2-3 πλατφόρμες που ταιριάζουν στο προφίλ της επιχείρησής σου. Η επιλογή αυτή μπορεί να σου φαίνεται δύσκολη. Το να αναλύσεις το προφίλ του κοινού στο οποίο απευθύνεσαι (μέσω ερωτηματολογίων και ερευνών) θα σε βοηθήσει να κάνεις την κατάλληλη επιλογή. Το Single Grain έχει σχεδιάσει ένα χρήσιμο διάγραμμα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις.

Να δίνεις το παρόν

H αλληλεπίδραση με το κοινό είναι ο καλύτερος τρόπος να είσαι σε άμεση επαφή μαζί του και να βελτιώνεις συνεχώς την Start up σου. Το να κάνεις ερωτήσεις ή να ζητάς από τους αναγνώστες σου στα Social Media να κάνουν κάτι, μπορεί να σου δώσει πολύτιμο feedback, σχόλια και συμπεράσματα. Να είσαι γρήγορος και πάντοτε να απαντάς, είτε το σχόλιο είναι θετικό, είτε αρνητικό, είτε ουδέτερο.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Online Διαδραστική Παρουσίαση: Ανοιχτός Διάλογος για...

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί στην online διαδραστική παρουσίαση για την ενημέρωση σχετικά με την πολιτική συνοχής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη...

Με Επιτυχία Ολοκληρώθηκε η Υβριδική Εκδήλωση...

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία και πλήθος κόσμου η δεύτερη και τελευταία ημέρα του Innovent Forum 2024, της υβριδικής εκδήλωσης Επιστήμης και Τεχνολογίας που πραγματοποιήθηκε στο...

Οι Τεχνολογικές Λύσεις για την Ανθρωπότητα...

Η πρώτη ημέρα της διήμερης υβριδικής Εκδήλωσης Επιστήμης & Τεχνολογίας Innovent Forum 2024 ολοκληρώθηκε με επιτυχία σήμερα στο Πάρκο Καινοτομίας JOIST, με μια δυναμική...

Για πρώτη φορά στη Θεσσαλία διοργανώνεται...

H Μονάδα Καινοτομίας – Μεταφοράς Τεχνολογίας και Κέντρο Επιχειρηματικότητας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η Περιφέρεια Θεσσαλίας διοργανώνουν, για πρώτη φορά στη Θεσσαλία, ανοιχτό Μαραθώνιο...

Μίκρο-Επιχειρηματικότητα: Ένας mini οδηγός

Της Άρτεμις Βενιέρη Ο όρος «μίκρο-επιχειρηματικότητα», αναφέρεται στην άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας από μια μικρή επιχείρηση, η οποία απασχολεί λίγους εργαζόμενους. Ειδικότερα, μια επιχείρηση αυτού του είδους, λειτουργεί...