by Institute of Entrepreneurship Development iED

Social Media: Ο Νέος Ρόλος και η Σημασία τους

του Στέλιου Αμπατζίδη

Η επέλαση των social media στη ζωή μας την έχει επηρεάσει σε πολλά επίπεδα. Μέσω αυτών, οι χρήστες, δημιουργώντας έναν λογαριασμό, μπορούν να ψυχαγωγηθούν και να πληροφορηθούν από διάφορες σελίδες. Ειδικότερα, τα τελευταία χρόνια, η πανδημία περισσότερο από ποτέ έχει φέρει στην επιφάνεια έναν νέο ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον δεν αποτελούν μόνο πηγή ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αλλά ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας.

Ο Νέος Ρόλος των Social Media

Ανάλογες συνθήκες παρατηρούμε πως επικρατούν και στον κόσμο της επιχειρηματικότητας. Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι επιχειρηματίες και οι επωνυμίες που εκπροσωπούν, τα τελευταία χρόνια κατάφεραν όχι μόνο να αυξήσουν το εν δυνάμει πελατολόγιο τους, αλλά και να δημιουργήσουν μία πιο δυνατή σχέση με τους πελάτες τους. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνουν να διατηρούν μία συνεχή και τακτική επικοινωνία με το κοινό τους.

Επομένως, γίνεται φανερό πως η σημασία των social media κρίνεται ιδιαίτερα χρήσιμη και ωφέλιμη για τους διαφημιστές. Με τη δημιουργία ενός σωστού προγραμματισμού και την προσδοκία η αγορά να μεταβεί όσο το δυνατόν πιο κοντά στη σημερινή πραγματικότητα, αξίζει να σημειωθεί πως η σωστή χρήση των μέσων κοινωνικών δικτύωσης και των ανάλογων πλατφορμών (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube, TikTok) προσφέρουν πολλές δυνατότητες.

Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...