του Στέλιου Αμπατζίδη
Η επέλαση των social media στη ζωή μας την έχει επηρεάσει σε πολλά επίπεδα. Μέσω αυτών, οι χρήστες, δημιουργώντας έναν λογαριασμό, μπορούν να ψυχαγωγηθούν και να πληροφορηθούν από διάφορες σελίδες. Ειδικότερα, τα τελευταία χρόνια, η πανδημία περισσότερο από ποτέ έχει φέρει στην επιφάνεια έναν νέο ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον δεν αποτελούν μόνο πηγή ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αλλά ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας.
Ο Νέος Ρόλος των Social Media
Ανάλογες συνθήκες παρατηρούμε πως επικρατούν και στον κόσμο της επιχειρηματικότητας. Μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι επιχειρηματίες και οι επωνυμίες που εκπροσωπούν, τα τελευταία χρόνια κατάφεραν όχι μόνο να αυξήσουν το εν δυνάμει πελατολόγιο τους, αλλά και να δημιουργήσουν μία πιο δυνατή σχέση με τους πελάτες τους. Με αυτό τον τρόπο, επιτυγχάνουν να διατηρούν μία συνεχή και τακτική επικοινωνία με το κοινό τους.
Επομένως, γίνεται φανερό πως η σημασία των social media κρίνεται ιδιαίτερα χρήσιμη και ωφέλιμη για τους διαφημιστές. Με τη δημιουργία ενός σωστού προγραμματισμού και την προσδοκία η αγορά να μεταβεί όσο το δυνατόν πιο κοντά στη σημερινή πραγματικότητα, αξίζει να σημειωθεί πως η σωστή χρήση των μέσων κοινωνικών δικτύωσης και των ανάλογων πλατφορμών (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Youtube, TikTok) προσφέρουν πολλές δυνατότητες.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.