by Institute of Entrepreneurship Development iED

Σημασία έχει τι σκέπτονται οι εργαζόμενοι για την επιχείρηση σας, όχι εσείς

Μόνο αρνητικές είναι για την επιχείρηση οι επιπτώσεις μιας αδιάφορης συμπεριφοράς από τους εργαζόμενους τόσο ως προς την ίδια τη λειτουργία της όσο και ως προς τους πελάτες της.

Η διαπίστωση αυτή, γίνεται πλέον αντιληπτή και από διάφορες έρευνες που αποτυπώνουν το προφίλ και τις προτιμήσεις του έλληνα καταναλωτή. Οι έρευνες καταδεικνύουν ότι οι καταναλωτές ενοχλούνται από τέτοιες συμπεριφορές και προτιμούν τις επιχειρήσεις αυτές που ξέρουν να τους προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα, αλλά και σωστή εξυπηρέτηση.

Κατά καιρούς, όλοι μας έχουμε έρθει αντιμέτωποι με απαράδεκτες ή απρόσωπες συμπεριφορές από εργαζόμενους μιας επιχείρησης σε κάποια καθημερινή μας συναλλαγή. Είτε αυτή είναι σε τράπεζες, είτε είναι σε σουπερμάρκετ, είτε σε κάποιο πολυκατάστημα κλπ.

Το πρόβλημα αυτό δεν ξεκινά από τους εργαζόμενους μιας επιχείρησης, αλλά από την ίδια την ηγεσία της. Διότι σε αυτές τις περιπτώσεις η ηγεσία δεν έχει κατορθώσει να εμπνεύσει το προσωπικό της και να τους περάσει μια φιλοσοφία που να εστιάζεται στη συμμετοχή και του τελευταίου εργαζόμενου στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση του πελάτη.

Όταν οι εργαζόμενοι αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζονται και οι άψυχοι πόροι, όταν ο καθένας από αυτούς δεν αισθάνεται ότι αποτελεί σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα που δημιουργεί αξία στην επιχείρηση, απλώς αδιαφορούν. Και το αποτέλεσμα αυτής της αδιαφορίας είναι εμφανές παντού. Το ανθρώπινο δυναμικό είναι η ψυχή της επιχείρησης, είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά σε κάθε διαδικασία.

Σήμερα, που η ελληνική οικονομία έχει τα χάλια της, η έλλειψη ρευστότητας και η περιορισμένη αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών, επηρεάζουν αρνητικά τις περισσότερες επιχειρήσεις, οι οποίες αγωνίζονται να επιβιώσουν, η ανάγκη ποιοτικών υπηρεσιών είναι περισσότερο επιβεβλημένη από ποτέ. Οι επιχειρήσεις με ευέλικτα διοικητικά σχήματα που αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα της συμμετοχής όλων των εργαζομένων στη διαμόρφωση της φιλοσοφίας και της εικόνας τους, είναι αυτές που κερδίζουν.

Ο χειρισμός αυτός, δίνει το συναίσθημα της ικανοποίησης και της αναγνώρισης στον εργαζόμενο, τον κάνει να αισθάνεται ότι είναι εξίσου σημαντικός με τα ανώτερα στελέχη της επιχείρησης, με αποτέλεσμα να έχει άλλο αέρα, άλλη ψυχολογική κατάσταση στην καθημερινή του επαφή με τους πελάτες.

Το θέμα δεν είναι να πιστεύουν μόνο τα ανώτερα στελέχη στη δυναμική της επιχείρησης στην οποία εργάζονται και στην ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει, αλλά το σύνολο των στελεχών και του προσωπικού. Γιατί στο τέλος της ημέρας, από εκείνους που έρχονται σε επαφή με τον κόσμο εξαρτάται κατά πόσο θα τον πείσουν να προτιμήσει ένα σημείο πώλησης και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει.

Πηγή: reporter.gr

Δημοσιεύτηκε στο epixeiro.gr

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...