Το σεμινάριο αυτό αποσκοπεί να συμβάλλει στην Οργάνωση και Ανάπτυξη της Οικογενειακής επιχείρησης σε σχέση με τις Διαδικασίες λειτουργίας, την ετοιμασία του Επιχειρησιακού Σχεδίου, την προετοιμασία της διαδοχής, την ανάπτυξη των στελεχών και τη συμμετοχή των μελών της οικογένειας στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης.
Θίγει τα ακανθώδη θέματα της οικογενειακής επιχείρησης δίνοντας απάντηση σε ζητήματα, όπως:
- Αξίζει τον κόπο να έχει συνέχεια στην επόμενη γενιά η επιχείρηση μου ή μήπως πρέπει να πουληθεί
- Πόσο αξίζει η επιχείρηση μου
- Το οικογενειακό όραμα και το όραμα της επιχείρησης μου μήπως είναι ασυμβίβαστα
- Πώς πρέπει να ετοιμασθεί ένα πλάνο διαδοχής με στόχο την οικογενειακή σύμπνοια, αλλά και την πρόοδο της επιχείρησης και πως γίνεται η σταδιακή μεταβίβαση αρμοδιοτήτων
- Πώς ανακοινώνεται ένα πλάνο διαδοχής
- Πώς προετοιμάζονται μέλη της οικογένειας για τους νέους ρόλους που θα αναλάβουν
- Ποιες πρέπει να είναι οι συμπεριφορές των μελών της οικογένειας στα πλαίσια της επιχείρησης
- Πώς ετοιμάζεται το στελεχιακό δυναμικό της νέας γενιάς
- Πώς μπορώ να ενισχύσω την συμμετοχή όλων των μελών της οικογένειας
- Πώς επιλύονται οι διαμάχες μεταξύ των μελών της επιχείρησης σε θέματα που αφορούν την επιχείρηση
- Πώς επιλύονται θέματα συγκρούσεων προσωπικών στρατηγικών και στρατηγικών της επιχείρησης
- Ποιοι συμμετέχουν και με ποια διαδικασία λειτουργεί το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας
- Η αξία του οργανογράμματος
- Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή των Διαδικασιών κλειδί για την αρμονική συνύπαρξη και αποφυγή συγκρούσεων
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:
Ντόκος Δημήτρης, Μηχανολόγος Μηχανικός (Πολυτεχνείο Πατρών) με Master σε Σύγχρονες Παραγωγικές Τεχνολογίες και Διοίκηση Επιχειρήσεων και με μεγάλη οργανωτική και εκπαιδευτική εμπειρία.
Πληροφορίες για τους εισηγητές και τα σεμινάριά μας, θα βρείτε στο site www.abpm.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο: 210.62.15.220. Υπεύθυνη επικοινωνίας: κα Μαρίνα Βλαχαΐτη.
Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ.
H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του Ο.Α.Ε.Δ ΛΑΕΚ 0,45%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011.
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για να παρακολουθήσετε το σεμινάριο στείλτε συμπληρωμένη τη Δήλωση Συμμετοχής στο Fax 210.62.15.421
ή ηλεκτρονικά στο email info@abpm.gr
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011 (09:30 – 17:00) στο Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Αχιλλέως & Μ. Αλεξάνδρου, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα
ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 430 Ευρώ + Φ.Π.Α.
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 10%, στην τρίτη και άνω συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 20%
Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται.
Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK 163002320002857 ΙΒΑΝ: GR51 0140 1630 1630 0232 0002 857
- Εγχειρίδιο «Οργάνωση και Ανάπτυξη της Οικογενειακής Επιχείρησης»
- Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ABPM
Η Abpm έχει μακρά εμπειρία στην υποστήριξη της οργάνωσης των Οικονομικών Λειτουργιών των Επιχειρήσεων και διαθέτει δυναμικό συμβούλων, οι οποίοι έχουν μακρόχρονη εργασιακή εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Ειδικότερα, τα στελέχη της έχουν ασχοληθεί με τους τομείς των Χρηματοοικονομικών και Λογιστικών Λειτουργιών, καθώς και της διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρωπίνων Πόρων. Διαθέτουν σημαντική εμπειρία στον τομέα του Στρατηγικού Management, του Ανασχεδιασμού επιχειρήσεων και στις εγκαταστάσεις συστημάτων BUDGETING και MANAGEMENT REPORTING.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες πρακτικής κατεύθυνσης στους παραπάνω τομείς με εισηγητές τους κορυφαίους της αγοράς σε κάθε εκπαιδευτικό αντικείμενο.Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site μας www.abpm.gr