Το διαδίκτυο προσφέρει φοβερές δυνατότητες για να προωθήσουμε την εταιρεία μας αλλά και να μετρήσουμε τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας. Μέσω των μετρήσεων μπορούμε να βγάζουμε δυνατά συμπεράσματα και να αποφασίζουμε για τις επόμενες κινήσεις μας βάση στοιχείων. Μέσω υπηρεσιών του διαδικτύου (κάποιες δωρεάν κάποιες όχι) μπορούμε να γνωρίζουμε στοιχεία για τους πελάτες μας / ανταγωνιστές / προϊόν που μέχρι λίγα χρόνια πριν θα ήταν αδύνατο να γνωρίζουμε αν δεν επενδύαμε πολλά χρήματα για να πάρουμε αυτές τις πληροφορίες. Το διαδίκτυο είναι το καλύτερο υποστηρικτικό εργαλείο που μπορεί να έχει μια εταιρεία για όλες πια σχεδόν τις λειτουργίες της.
Εισηγητής: Βίκυ Ντάλλας
Διεύθυνση Διεξαγωγής: Λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας 84, Αθήνα 115 28, Ελλάδα
Ημερομηνία & Ώρα Διεξαγωγής: 28/02/2015 10:30
Διοργανωτής: Bonus Seminars
Περισσότερες Πληροφορίες Εδώ
Γιατί πρέπει να παρακολουθήσετε το Σεμινάριο αυτό;
- Για να Γνωρίσετε πως πρέπει να είναι Δομημένη και Κατασκευασμένη μια Ιστοσελίδα (Information Architecture) ώστε να Ανταποκρίνεται στις Ανάγκες των Πελατών και ναΕκπληρώνει τους Στρατηγικούςσας Στόχους.
- Για να Μάθετε τα Οφέλη που μπορείτε να έχετε από τα Social Media.
Τι να κάνω, τι να μην κάνω και γιατί? - Για να Ενημερωθείτε για τα Blogs. Γιατί το Content είναι σημαντικό?
- Για να Καταλάβετε πόσο Σημαντικά είναι τα Στατιστικά Στοιχεία της Ιστοσελίδας σας και πόσα Μυστικάκρύβονται πίσω από τους αριθμούς.
- Για να Μάθετε να κάνετε Έρευνα Αγοράς με Εργαλεία του Διαδικτύου
- Για να Ενημερωθείτε για τις Διαφημίσεις Google Adwords και Facebook Ads. ΠωςΔημιουργούνται, ποιες είναι οι Διαφορές τους – τα θετικά και τα αρνητικά τους. Πως μπορώ να τα Χρησιμοποιήσω Έξυπνα?
Σε ποιους απευθύνεται:
- Ελεύθερους Επαγγελματίες & Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων
- Υπεύθυνους Marketing Μεσαίων και Μεγάλων Εταιρειών
- Υπεύθυνους Ηλεκτρονικού Εμπορίου και e-marketing
- Υπεύθυνους IT
- Στελέχη Διαφημιστικών Εταιρειών
- Στελέχη Πωλήσεων
Θεματολογία (θέματα που θα Παρουσιαστούν και θα Αναλυθούν):
- Τι είναι τα Social Media (Κοινωνικά Δίκτυα)
- Αναλυτικότερη παρουσίαση των:
- Google+
- Σε τι Διαφέρουν από τα Παραδοσιακά Κανάλια Προώθησης των προϊόντων / υπηρεσιών σας.
- Χρήσιμα Στατιστικά Στοιχεία για τα Social Media (Κοινωνικά Δίκτυα)
- Kατηγορίες Social Media Website και Λειτουργίες που Προσφέρουν στους Χρήστες
- Στόχοι που μπορούν να Πετύχουν οι Επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας Social Media
- Βήματα για τη Δημιουργία Social Media Strategy για την Εταιρεία Σας
- Πως μπορείτε να Μετρήσετε τα Αποτελέσματα των προσπαθειών σας
- Πως μπορείτε να Ερμηνεύσετε τα Στατιστικά Στοιχεία που μπορείτε να γνωρίζετε μέσα από τα Social Media
- Διαφήμιση Facebook Ads: Πως μπορείτε να Διαφημιστείτε στο Facebook και Γιατί να το κάνετε.
- Πως και Γιατί πρέπει να Ενημερώνομαι για το τι Καινούργιο συμβαίνει στον Κόσμο των Social Media
- Στο πλαίσιο του σεμιναρίου θα Παρουσιαστούν Ελληνικές και Ξένες Μελέτες Περιπτώσεων (Case Studies).
Περισσότερες Πληροφορίες Εδώ
Δημοσιεύτηκε στο startup.gr