<!– /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Tahoma; panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4; mso-font-charset:161; mso-generic-font-family:swiss; mso-font-pitch:variable; mso-font-signature:1627421319 -2147483648 8 0 66047 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:””; margin:0cm; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:”Times New Roman”; mso-fareast-font-family:”Times New Roman”; mso-ansi-language:EN-GB;} @page Section1 {size:612.0pt 792.0pt; margin:72.0pt 90.0pt 72.0pt 90.0pt; mso-header-margin:36.0pt; mso-footer-margin:36.0pt; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} –>
Το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Πειραιά ενημερώνει τα μέλη του ότι σύμφωνα με τη δράση «E-services : Ενίσχυση επιχειρήσεων για την υλοποίηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας», ενισχύονται επιχειρήσεις για την παροχή εξειδικευμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς το υφιστάμενο και το δυνητικό πελατολόγιό τους.
Προτάσεις μπορούν να υποβάλλουν μεμονωμένες επιχειρήσεις ιδιωτικού δικαίου, κερδοσκοπικού ή μη χαρακτήρα, που δραστηριοποιούνται νόμιμα στην Ελλάδα.
Επιλέξιμες είναι οι επιχειρήσεις που : υφίστανται με ημερομηνία σύστασης πριν από την 01/01/2008, ο κλάδος δραστηριότητας δεν εμπίπτει στις εξαιρούμενες κατηγορίες (ο έλεγχος των δραστηριοτήτων γίνεται με βάση τους ΚΑΔ της επιχείρησης, η επιχείρηση δεν έχει λάβει, κατά την τελευταία τριετία, επιχορηγήσεις από προγράμματα και δράσεις που εμπίπτουν στον κανόνα De minimis, λειτουργούν νόμιμα διατηρώντας σε ισχύ όλες τις προβλεπόμενες άδειες. Κάθε επιχείρηση μπορεί να υποβάλλει μία πρόταση, η οποία μπορεί να περιλαμβάνει μία ή περισσότερες εξειδικευμένες υπηρεσίες.
Αντιπροσωπευτικές περιπτώσεις εξειδικευμένων υπηρεσιών, που χρηματοδοτούνται, θεωρούνται: το ηλεκτρονικό εμπόριο, η ηλεκτρονική εκπαίδευση, επιμόρφωση και ξενάγηση καθώς και οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες διαδραστικής ενημέρωσης-πληροφόρησης, τηλεδιάσκεψη, κλπ. Δεν επιχορηγούνται: η ανάπτυξη ιστοσελίδων, η υλοποίηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών που ήδη παρέχονται από την επιχείρηση, ο τερματικός εξοπλισμός, η ανάπτυξη υπηρεσιών που δεν στοχεύουν σε πελάτες, ενέργειες καθαρά προωθητικού χαρακτήρα, κλπ.