by Institute of Entrepreneurship Development iED

Πώς θα καταφέρουν οι μικρές επιχειρήσεις να ικανοποιήσουν τους σύγχρονους καταναλωτές;

Σε ένα επιχειρηματικό τοπίο που συνεχώς αλλάζει, γίνεται όλο και πιο δύσκολο για τις μικρές επιχειρήσεις να επιβιώσουν.Οι απαιτήσεις των πελατών αλλάζουν ραγδαία στην ψηφιακή οικονομία. Έτσι, η διαρκής ικανοποίηση των πελατών μπορεί να αποτελέσει ένα φαινομενικά ανυπέρβλητο εμπόδιο για κάθε είδους εταιρείες, αλλά ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις. Η Andrea Stairs, γενική διευθύντρια της eBay Καναδά και Λατινικής Αμερικής, και ο Ning Tang, ιδρυτής της CreditEase, μίλησαν με τον Phil Wahba του Fortune στο Fortune Global Forum στο Τορόντο την περασμένη εβδομάδα, για το πώς οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών προσπαθούν να προσαρμοστούν στο μεταβαλλόμενο τοπίο. «Βλέπουμε ότι υπάρχουν μεγάλες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο που αλλάζουν τις προσδοκίες για τον χρόνο και το κόστος της παράδοσης ενός προϊόντος», δήλωσε η Stairs για τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. «Και τότε όλοι οι άλλοι πρέπει να καλύψουν το χαμένο έδαφος».

Καθώς οι πρωτοπόροι της βιομηχανίας όπως η Amazon, η Walmart και η Target θέτουν τους όρους του παιχνιδιού, τόνισε η Stairs, οι μικρές επιχειρήσεις αγωνίζονται να ακολουθήσουν. Η χρήση καθιερωμένων πλατφορμών και η σύναψη εταιρικών συνεργασιών βοηθά αυτές τις επιχειρήσεις ώστε να μην χρειάζεται να αντιμετωπίζουν καθεμιά απ’ αυτές τις αλλαγές μόνες τους, είπε.

Αντί να στρέφουν την προσοχή τους στο τι κάνουν οι ανταγωνιστές, ο Tang προέτρεψε τους συμμετέχοντες στο Forum να συνεχίσουν να έχουν το βλέμμα τους στραμμένο στο μέλλον. «Το κρίσιμο είναι το τι μπορείτε να προσφέρετε στον καταναλωτή», είπε. «Το σχήμα και η μορφή της επιχείρησης θα πρέπει να αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου, παράλληλα με την μεταβαλλόμενη εμπειρία των πελατών».

O Tang σημείωσε ότι η δική του επιχείρηση προσπαθεί να αλλάζει εξ ολοκλήρου «κάθε πέντε χρόνια» και επεσήμανε ότι η προσαρμοστικότητα είναι το κλειδί για την επιβίωση – και την επιτυχία – σε έναν συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο. «Πρέπει να στοχεύουμε στην κάλυψη των μελλοντικών αναγκών των καταναλωτών» τόνισε ο ίδιος.

Δημοσιεύτηκε στο : http://www.fortunegreece.com

Τελευταία Νέα

Μνημόνιο Συνεργασίας Mεταξύ iED και ΕΚΕΤΑ

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED), ένας βραβευμένος μη κερδοσκοπικός οργανισμός που στοχεύει στην ενίσχυση της καινοτομίας, την προώθηση και την ενδυνάμωση του επιχειρηματικού πνεύματος,...

Πράσινη Επιχειρηματικότητα…Με Συνείδηση!

της Αλεξάνδρας Κουτσουβά Η επιχειρηματική δραστηριότητα αποτελεί αναμφισβήτητα τον βασικό μοχλό ανάπτυξης της οικονομίας και της κοινωνίας μίας χώρας. Είναι μία από τις κύριες πηγές...

Έρευνα για τις Ψηφιακές Δεξιότητες των...

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας καλεί να συμμετέχετε στην έρευνα για τις ψηφιακές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τους εκπαιδευτικούς, για την ενσωμάτωση της...

Startup EU Academy Διαδικτυακή Πύλη για...

Η καταπολέμηση της ανεργίας αποτελεί προτεραιότητα για την Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς, εκτός από τη θετική επίδραση στους νέους, ενισχύει την νεανική επιχειρηματικότητα και συμβάλλει...

BIG INTERNPRIZE Δραστηριότητα Ανάπτυξης Επιχειρηματικών Ιδεών στην...

Λάβετε μέρος στη δραστηριότητα ανάπτυξης επιχειρηματικών ιδεών που θα πραγματοποιηθεί στο Rijeka της Κροατίας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου "BIG InternPrize - Business Ideas Generation"....