Οι πιο επιτυχημένοι επιχειρηματικοί ηγέτες είναι εκείνοι που προνοούν για τη δημιουργία ενός θετικού εργασιακού περιβάλλοντος. Αυτό θα καταστήσει τους εργαζόμενους ευχαριστημένους και θα λειτουργήσει θετικά για την παραγωγή ποιοτικού έργου. Ένας από τους τρόπους που θα καταστεί κάτι τέτοιο εφικτό είναι η μελέτη των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των εργαζομένων και της διοίκησης. Με αυτόν τον τρόπο θα εντοπιστεί τι ξεχωρίζει τους πιο αποτελεσματικούς εργαζόμενους.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά: Τι Είναι;
Αυτό ακριβώς, λοιπόν, είναι η “οργανωσιακή συμπεριφορά“, η συμπεριφορά δηλαδή που εμφανίζεται μεταξύ ομάδων και ατόμων σε ένα οργανωμένο περιβάλλον. Τα πέντε ακόλουθα στοιχεία αποτελούν κλειδιά για τη μελέτη αυτής της συμπεριφοράς:
- Οι Άνθρωποι
- Η Δομή
- Η Τεχνολογία
- Το Κοινωνικό σύστημα
- Το Περιβάλλον
Στην ουσία της, η οργανωτική συμπεριφορά αναλύει τον αντίκτυπο των κοινωνικών και περιβαλλοντικών παραγόντων που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι εργαζόμενοι ή οι ομάδες λειτουργούν. Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν, επικοινωνούν και συνεργάζονται είναι καθοριστικός για την επιτυχία μιας επιχείρησης.
Οργανωσιακή Συμπεριφορά: Ποια η Σημασία της Μελέτης της;
Ένα από τα κυριότερα οφέλη της ανάλυσης της οργανωσιακής συμπεριφοράς είναι η δημιουργία ενός ευχάριστου περιβάλλοντος εργασίας για τους υπαλλήλους. Καθώς όλο και περισσότεροι υπάλληλοι εργάζονται πλέον από το σπίτι, είναι ζωτικής σημασίας για τους επιχειρηματικούς ηγέτες να δημιουργήσουν ένα θετικό και ενδυναμωτικό περιβάλλον εργασίας. Με αυτόν τον τρόπο θα διευκολύνουν την ανεμπόδιστη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των μελών της ομάδας.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.