by Institute of Entrepreneurship Development iED

Οργανική παραγωγή και ανάπτυξη επιχειρηματικών ιδεών πάνω στο κλάδο

Έχει παρατηρηθεί ότι τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται και υιοθετεί την κουλτούρα της οργανικής παραγωγής. Ο κόσμος ενδιαφέρεται περισσότερο για την προέλευση και την παραγωγή προϊόντων που χρησιμοποιεί στην καθημερινότητα του (τροφή, καλλυντικά κ.α.). Όλο και περισσότερες μικρό- επιχειρήσεις κάνουν την εμφάνισή τους και η βιωσιμότητα τέτοιων μοντέλων ενασχόλησης είναι πολύ πιο σταθερή και μακροχρόνια σε σχέση με άλλα.

Στo πλαίσιο αυτό, αναπτύσσεται το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ ‘’Grow your Raw and Sustainable Organic Enterprise’’ υπό την συνεργασία πέντε οργανισμών από την Σλοβενία, την Τσεχία, την Γαλλία, τα Σκόπια και την Ελλάδα. Η 1η διακρατική συνάντηση έλαβε μέρος στα Σκόπια στις 8 και 9 του Νοέμβρη.

Κύριος στόχος του έργου είναι να γνωρίσει ο κόσμος τι στην ουσία είναι η οργανική παραγωγή και ποια η διαφορά με την τυποποιημένη, αλλά και να μπορέσει η καθεμία και ο καθένας να αναπτύξει μια επιχειρηματική ιδέα πάνω στον συγκεκριμένο τομέα.

Επίσης, ως ένας νέος κλάδος στον τομέα των επιχειρήσεων, θα μπορέσει να προσφέρει αρκετές θέσεις εργασίας, δίνοντας έτσι μια απάντηση στα μεγάλα ποσοστά ανεργίας που μαστίζουν πολλές χώρες σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στο πλαίσιο του έργου θα αναπτυχθούν δυο εκπαιδευτικά προγράμματα διάρκειας 15 ημερών το καθένα τα οποία θα πραγματοποιηθούν στην Σλοβενία στα τέλη του Φλεβάρη και στην Γαλλία στα τέλη του Μάρτη δίνοντας την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν διάφορες πρακτικές παραγωγής σε άλλες χώρες αλλά και να ανταλλάξουν μεταξύ τους ‘μυστικά’ για την οργανική παραγωγή. Θα επισκεφθούν διάφορες επιχειρήσεις που ασχολούνται με το αντικείμενο αυτό και έτσι θα μπορέσουν να μάθουν διάφορες πρακτικές ανάπτυξης, βασικές αρχές πάνω στην οργανική παραγωγή αλλά και τις τοπικές προδιαγραφές για την δημιουργία μιας κοινωνικής ή μιας νεοφυούς επιχείρησης.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...