Ο λιγότερο ικανοποιημένος πελάτης σου θα σού δώσει και τις καλύτερες συμβουλές
~Bill Gates, ιδρυτής της Microsoft.
Στον τομέα των πωλήσεων, ο πελάτης έχει πάντα τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Οι πελάτες σου θα κρίνουν την ετοιμότητα των πωλητών σου, την ετοιμότητα των καναλιών διανομής για τα προϊόντα σου και το πόσο εξυπηρετικό είναι το προσωπικό σου.
Οι αντιδράσεις του πελάτη θα ορίσουν τη νέα κατεύθυνση που πρέπει να πάρει η κοστολόγηση των προϊόντων σου και θα φέρει στο προσκήνιο την προσαρμοστικότητα της επιχείρησής του. Οι πελάτες θα οδηγήσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα στα όριά τους και ένας καλός τους λόγος θα διασώσει μία αποτυχημένη διαφημιστική καμπάνια.
Είτε είσαι ένας νέος επιχειρηματίας που προσπαθεί να διακριθεί στον τομέα της λιανικής πώλησης είτε αντιπροσωπεύεις μία μεγαλύτερη υφιστάμενη επιχείρηση στον κλάδο της επιλογής σου, το κύριο μέλημά σου είναι πάντοτε να δίνεις στους πελάτες σου το καλύτερο.
Ποια είναι όμως τα 3 κυριότερα χαρακτηριστικά που θα σου επιτρέψουν να εγγυηθείς την ικανοποίηση των πελατών σου;
1. Εξυπηρέτηση, κάθε στιγμή
Κάθε επιχείρηση διαθέτει το δικό της «αποτύπωμα»: ένα συγκεκριμένο χαρακτήρα που αφορά τόσο στην εξυπηρέτηση που παρέχει στους πελάτες όσο και στη διαρκώς διευρυνόμενη ποικιλία των προϊόντων και των υπηρεσιών που διαθέτει.
Στη σημερινή αγορά, όπου ο διαρκής αγώνας για εντυπωσιασμό έχουν πλέον αρχίσει να γίνονται αδιέξοδες τακτικές για τις μικρότερες επιχειρήσεις, το μεγαλύτερο όπλο του επιχειρηματία είναι η συνέπεια σε σχέση με τον χαρακτήρα και η δημιουργία διαπροσωπικών σχέσεων με τους πελάτες και τους προμηθευτές.
Η υπηρεσία Entre Customer Satisfaction του Ινστιτούτου Έρευνας και Ανάπτυξης είναι μία εξατομικευμένη υπηρεσία, η οποία συνεργάζεται με τους υπεύθυνους της εκάστοτε επιχείρησης και δημιουργεί αναφορές σχετικές με τη βελτίωση της επιχείρησης.
2. Συνοχή στην ικανοποίηση
Κάθε πελατό-κεντρική επιχείρηση βασίζει την επιβίωσή της στη δημιουργία μίας συνεπούς σχέσης με τους πιο ικανοποιημένους πελάτες της. Ιδανικά, κάθε τέτοια επιχείρηση ενθαρρύνει το προσωπικό της να συνάπτει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, ώστε να εγγυηθεί τη μακροπρόθεσμη υποστήριξή τους.
Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που παρέχονται από τους πελάτες της επιχείρησης, τα εξειδικευμένα στελέχη της υπηρεσίας Entre Customer Satisfaction αποτυπώνουν την υφιστάμενη κατάστασης της επιχείρησης και βρίσκουν τα σημεία που απαιτούν βελτίωση στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
3. Διάθεση για αλλαγή
Καμία επιχείρηση δεν είναι τέλεια, αλλά όσες θέλουν να γίνουν καλύτερες βρίσκονται σίγουρα σε πολύ καλό δρόμο.
Κάθε έμπειρος επιχειρηματίας ξέρει ότι οι πελάτες του είναι οι πιο χρήσιμοι σύμβουλοι όσο αφορά στη βελτίωση της θέσης του στην αγορά. Οι δικές τους τάσεις θα ορίσουν σε ποια είδη οφείλει να στραφεί καθώς και πώς μπορεί να βελτιώσει τους πιο αδύναμους τομείς της επιχείρησης του.
Αυτό είναι εύκολο για μία μικρή επιχείρηση, όπου η επαφή με τον πελάτη είναι άμεση. Όμως πώς μπορεί μία μεγαλύτερη επιχείρηση να διασφαλίσει ότι οι παρατηρήσεις των πελατών της θα εισακουστούν;
Η υπηρεσία Entre Customer Satisfaction δίνει στους υπεύθυνους της επιχείρησης τη δυνατότητα να συνεργαστούν με τους ειδικούς του Ινστιτούτου Έρευνας και Ανάπτυξης ώστε να σχεδιάσουν από κοινού ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα σχολιασμού. Έτσι, οι πελάτες της επιχείρησης μπορούν να συμβάλλουν ενεργά στο να κάνεις την επιχείρησή σου ακόμη καλύτερη!