by Institute of Entrepreneurship Development iED

O ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ – ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΓΙΩΣΑΦΑΤ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ

Σήμερα, 13 Νοεμβρίου 2009 και ώρα 20.00 στο πλαίσιο του Κύκλου Ομιλιών «Η Ψυχοκοινωνική Διάσταση του Ατόμου στην Εποχή της Πολυπολιτισμικότητας» που διοργανώνει η Διεύθυνση Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης  Λάρισας και το Ινστιτούτο Ψυχοκοινωνικής Ανάπτυξης (Ι.Ψ.Α), στη Λάρισα, ο διακεκριμένος επιστήμονας Ματθαίος Γιωσαφάτ, Ψυχίατρος – Παιδοψυχίατρος – Ψυχαναλυτής, Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Ομαδικής Ανάλυσης & Οικογενειακής Θεραπείας θα βρίσκεται στην πόλη μας πραγματοποιώντας ομιλία με θέμα: «Η Σύγχρονη Ελληνική Οικογένεια και το Μέλλον της».

Ο κος Γιωσαφάτ μετά από δυο εμφανίσεις στην εκπομπή «Τα Άκρα» της Νέας Ελληνικής Τηλεόρασης με την Βίκυ Φλέσσα τον Νοέμβριο του 2008 και τον Ιούνιο του 2009, και μετά από τη διάλεξη στο «Megaron Plus» που πραγματοποιήθηκε στις 19 Οκτωβρίου 2009 με θέμα: «Συνειδητοί και ασυνείδητοι παράγοντες στην επιλογή συντρόφου στο γάμο. Είδη γάμου και τα προβλήματά τους», θα μας κάνει την τιμή να παρευρεθεί στην πόλη μας με τη διάθεση να μοιραστεί με το κοινό την εμπειρία και τις γνώσεις του γύρω από το άκρως ενδιαφέρον θέμα για τη σύγχρονη ελληνική οικογένεια.

Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί

στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα.

Συντονίστρια της εκδήλωσης θα είναι η Αθηνά Μαρούδα – Χατζούλη, Επίκουρη Καθηγήτρια Ψυχολογίας, Τμήμα Επικοινωνίας & Μ.Μ.Ε., Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πρόεδρος ΜΚΟ Ι.Ψ.Α.

Η είσοδος είναι ελεύθερη στο κοινό

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...