by Institute of Entrepreneurship Development iED

Nέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΣΘΕΒ: “Διλλήματα στην Επιχειρηματικότητα – Πως να επιλέξω την κατάλληλη Λύση”

Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών διοργανώνει την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017 (16:00-21:00) εκπαιδευτικό σεμινάριο διάρκειας 6 ωρών, με θέμα: « Διλλήματα στην Επιχειρηματικότητα- Πώς να επιλέξω την κατάλληλη λύση».

Στόχος του διαδραστικού αυτού σεμιναρίου είναι να δώσει στους συμμετέχοντες συγκεκριμένους τρόπους, τεχνικές και εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να ανταποκρίνονται πιο εύκολα, γρήγορα και άμεσα στις καθημερινές τους απαιτήσεις και στη λήψη της Κατάλληλης Λύσης Χωρίς Διλλήματα.

Εισηγήτριες του προγράμματος θα είναι οι κυρίες Ασημίνα Ερκετζίκη, Ψυχολόγος, Εκπαιδευμένη στην ψυχοθεραπεία Gestalt &Νατάλια Μαρίνκοβιτς, Οικονομολόγος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Σύμβουλος Ολιστικής Υγείας.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και σε όσους αντιμετωπίζουν διλήμματα στον εργασιακό χώρο τους.

Το κόστος του σεμιναρίου μπορεί να καλυφθεί μέσω του 0,24% Έτους 2017.

Από εδώ μπορείτε να κατεβάσετε το ενημερωτικό έντυπο και την δήλωση συμμετοχής (έως τις 08/12/2017)

Δημοσιεύτηκε στο www.sthev.gr

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...