by Institute of Entrepreneurship Development iED

Νέα έκδοση με καλές πρακτικές σχετικά με τα επιχειρηματικά μοντέλα

Ένα σημαντικό στοιχείο της επιχειρηματικής έναρξης είναι ένα επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο ιδιαίτερα στη σύγχρονη εποχή των γρήγορων ρυθμών των τεχνολογικών, οικονομικών, αγοραστικών και κοινωνικών αλλαγών αποτελεί προϋπόθεση για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Δυστυχώς, δεν είναι πολλοί επιχειρηματίες που να συνειδητοποιούν τη δύναμη των επιχειρηματικών μοντέλων και δεν φαίνεται να δίνουν αρκετή προσοχή σε αυτό το στάδιο της δημιουργίας της εταιρείας.

Το Ευρωπαϊκό έργο «ProBM: Understanding and developing business models» στοχεύει στην ανταλλαγή καλών πρακτικών, εμπειριών και τεχνογνωσίας μεταξύ των διάφορων τύπων οργανισμών που ασχολούνται με την εκπαίδευση ενηλίκων και την επιχειρηματικότητα, ώστε να αναπτύξει ένα δίκτυο για διακρατική συνεργασία.

Κύριο αποτέλεσμα του έργου είναι μια έκδοση με καλές πρακτικές επιχειρηματικών μοντέλων, στον τομέα του σχεδιασμού και υλοποίησης. Η συγκεκριμένη έκδοση παρουσιάζει τα αποτελέσματα των αναλύσεων περιπτώσεων μελέτης και των ερευνών που διεξήχθησαν στο πλαίσιο του έργου στις 5 χώρες που συμμετέχουν (Πολωνία, Ιταλία, Σλοβενία, Ελλάδα και Τσεχία). Επίσης περιέχει μια τράπεζα λέξεων και ασκήσεων που αφορούν το σχεδιασμό και την πρακτική εφαρμογή των επιχειρηματικών μοντέλων.

Η έκδοση είναι διαθέσιμη εντελώς δωρεάν στα Ελληνικά, αλλά και σε Αγγλικά, Ιταλικά, Πολωνικά, Σλοβένικα και Τσέχικα.

Δείτε τις καλές πρακτικές επιχειρηματικών μοντέλων εδώ!

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...