Η έναρξη μίας νέας επιχείρησης δεν είναι μόνο το πρώτο βήμα για την εκπλήρωση της μοναδικής σου ιδέας. Είναι ένας νέος σταθμός στη ζωή σου σε ένα ταξίδι που θα σε οδηγήσει πέρα ακόμη και από τις προσδοκίες σου.
Ξεκινώντας μία νέα επιχείρηση, αναλαμβάνεις τη μοναδική ευθύνη του δικού σου πελατολογίου και γίνεσαι υπόλογος για το προϊόν και την υπηρεσία σου. Δημιουργείς ένα νέο brand, που αντιπροσωπεύει τις αποκλειστικές σου δεξιότητες και αντικατοπτρίζει τις φιλοδοξίες σου.
Σχεδιάζοντας το μέλλον
Το να κάνεις μία νέα αρχή ως επιχειρηματίας δεν αρκεί. Τώρα, οφείλεις να δημιουργήσεις ένα βιώσιμο προϊόν ή υπηρεσία, να δημιουργήσεις ένα σθεναρό δίκτυο διανομής, να θέσεις τα θεμέλια για το δικό σου μελλοντικό πελατολόγιο και να προσελκύσεις όλο και περισσότερους επίδοξους καταναλωτές στην επιχείρησή σου.
Πώς μπορεί όμως μία νέα, ανερχόμενη επιχείρηση να διακριθεί στη σημερινή αγορά; Ποια χαρακτηριστικά θα της επιτρέψουν να κάνει τη διαφορά;
1. Μία μακροπρόθεσμα βιώσιμη ιδέα
Είτε παρέχεις εξειδικευμένα προϊόντα στην ευρύτερη αγορά είτε προσωποποιημένες υπηρεσίες σε ένα πελατολόγιο από ειδήμονες, οφείλεις να δίνεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην καλύτερη τιμή.
Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, φρόντισε να αξιολογήσεις τα κανάλια διανομής σου εκ των προτέρων, ώστε να παρέχεις στους υποψήφιους αγοραστές σου αυτό που θέλουν, όταν στο ζητήσουν.
2. Μία καλά δομημένη στρατηγική προώθησης
Η επιβίωση δε θα εξαρτηθεί μόνο από τη συνέπειά σου. Δημιούργησε μία καλά δομημένη στρατηγική προώθησης, ώστε να γνωστοποιήσεις την παρουσία της επιχείρησής σου στην αγορά.
Άφησε το δικό σου στίγμα στο αγοραστικό κοινό, δημιουργώντας μία πολιτική προώθησης που ταιριάζει στην τσέπη σου, αλλά και στο δικό σου χαρακτήρα.
3. Αντικειμενική κριτική
Ακόμη και αν μόλις παίρνεις τα πρώτα σου βήματα, οφείλεις να μπορείς να κρίνεις την επιχείρησή σου σφαιρικά και σε σχέση με τη θέση της στην αγορά.
Είσαι έτοιμος να κάνεις την πρώτη σου διαφημιστική καμπάνια; Είναι το νέο σου προϊόν βιώσιμο; Ποια είναι η θέση των ανταγωνιστών σου; Και κυριότερα, είσαι πρόθυμος να αποδεχτείς τα λάθη σου και να σχεδιάσεις την επόμενη κίνησή σου από την αρχή;
4. Πάνω από όλα, προσαρμοστικότητα
Τις περισσότερες φορές, η ανταγωνιστικότητα δεν κρίνεται μόνο από τη στρατηγική και την παρουσία σου. Ο τομέας της ελληνικής επιχειρηματικότητας απαιτεί επαγγελματίες εξοπλισμένους τόσο με φιλοδοξία, όσο και με τη δυνατότητα να προσαρμόζονται στην παραμικρή αλλαγή.
Σχεδίασε κάθε σου κίνηση ανάλογα με τις ανάγκες σου, πάρε μόνο τα απαραίτητα ρίσκα και κάνε τα όλα, βασισμένος αποκλειστικά στο προσωπικό σου αρχικό κεφάλαιο.
Έκανα τη σωστή κίνηση;
Για τους περισσότερους επίδοξους επιχειρηματίες, ο μόνος τρόπος να ξέρουν αν πήραν τη σωστή απόφαση είναι μέσα από χρόνια εμπειρίας. Για όλους τους άλλους, η προφανής λύση έγκειται στην ταχύτατη ανταπόκριση έμπειρων επιχειρησιακών συμβούλων. Υπάρχει όμως και μία τρίτη λύση, που μπορεί να συμβιβάσει τη γνώση ενός ειδικού με τον προϋπολογισμό της επιχείρησής σου.
Το Εntre Start είναι μία διαδικτυακή υπηρεσία, φτιαγμένη για κάθε νέο επιχειρηματία. Εξοπλισμένη με έξυπνες εφαρμογές, σου επιτρέπει να:
- Αξιολογήσεις τη θέση σου σε σχέση με τον ανταγωνισμό
- Να υπολογίσεις το απαιτούμενο αρχικό κεφάλαιό σου
- Να τιμολογήσεις το προϊόν σου και να υπολογίσεις τη βιωσιμότητά του
- Να δημιουργήσεις την πρώτη marketing στρατηγική της επιχείρησής σου, χωρίς να ξεπεράσεις τον προϋπολογισμό σου.
Απόκτησε τον πιο αξιόπιστο προσωπικό σου σύμβουλο που θα σε καθοδηγήσει μέσα από τα πρώτα βήματα της επιχείρησής σου, απλά καταχωρώντας τις απαιτούμενες πληροφορίες στις φόρμες συμπλήρωσης και τα ερωτηματολόγιά του!