by Institute of Entrepreneurship Development iED

Μαθήματα κοινωνικής επιχειρηματικότητας για Ρομά

Πολλοί Ρομά δεν έχουν είσοδο στην αυτό-απασχόληση ως εναλλακτική στην ανεργία, στον κοινωνικό αποκλεισμό και στην φτώχεια. Τα ποσοστά επιχειρηματικότητας των Ρομά είναι χαμηλότερα όχι μόνο σε σύγκριση με τα ποσοστά της εκάστοτε κοινωνίας αλλά ακόμη και με τα ποσοστά επιχειρηματικότητας των μεταναστών. Οι ευκαιρίες επιχειρηματικότητας που προσφέρονται σε πολλές χώρες δεν είναι προσβάσιμες στους Ρομά επειδή δεν είναι επικεντρωμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες που πιθανόν να έχει αυτή η ομάδα στόχος.

Στα πλαίσια του Ευρωπαικού προγράμματος “A new ENTRance  θα αναπτυχθεί ειδικό πρόγραμμα σπουδών στοχευμένο στην ομαδα στόχο των Ρομά το οποίο θα βασιστεί σε σχετική έρευνα που θα πραγματοποιηθεί έτσι ώστε να διαπιστωθούν οι ανάγκες τους πάνω στο θέμα. Στόχος είναι να εκπαιδευτούν έτσι ώστε να είναι σε θέση να δημιουργήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις και να γίνουν αυτοαπασχολούμενοι.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης συνάντησης των εταίρων που έγινε στο Πλάουεν της Γερμανίας, 28/11/2016,  η συζήτηση μεταξύ των εταίρων κινήθηκε στην συμφωνία ως προς το ποιο θα είναι το βασικό περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών, ποια ερωτηματολόγια θα χρησιμοποιηθούν για την έρευνα, και με ποιους τρόπους στοχεύουν να πετύχουν τους στόχους που τέθηκαν για το συγκεκριμένο έργο.

Τελευταία Νέα

Προσαρμαζόμαστε για το Μέλλον: Η Συναρπαστική...

Καθώς το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας (iED) γιορτάζει φέτος τα 18α γενέθλια του, αναλογιζόμαστε την πορεία μας έως τώρα και την μεταμόρφωση μας σε ένα...

Αδυναμίες του Influencer Marketing

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου  Influencers. Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τι είναι. Πρόκειται για άτομα που επηρεάζουν την κοινή γνώμη κυρίως μέσα από τα social media. Η δημοτικότητά τους...

Ολοκληρώθηκε Επιτυχώς το SEW Larissa για...

Το Startup Europe Week Larissa 2023, μια εκδήλωση αφιερωμένη στις νεοφυείς επιχειρήσεις (startups) και τους νέους επιχειρηματίες, ολοκληρώθηκε με επιτυχία διαδικτυακά την Τετάρτη 15...

Hustle Culture vs Break Culture

Της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Τι Είναι το “Hustle Culture”; Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μία αντίληψη στο χώρο εργασίας η οποία πρεσβεύει τη νοοτροπία της συνεχούς παραγωγικότητας. Η δουλειά...

Sustainable Marketing: Ένας “Πράσινος” Τύπος Marketing

της Όλγας Κέφη Στη σημερινή αγορά, ένα καλό προϊόν δεν είναι πια αρκετό για να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και να έχει υψηλές...