by Institute of Entrepreneurship Development iED

Κοινωνική Επιχειρηματικότητα – η καρδιά της αγροτικής ανάπτυξης

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σε συνεργασία με φορείς από τη Λετονία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Τσεχία, την Ολλανδία, τη Ρουμανία, την Τουρκία, στο πλαίσιο του έργου Erasmus+, υλοποιούν το πρόγραμμα με τίτλο «Rural Entrepreneurship – the Heart of Rural Development». Σκοπός του προγράμματος είναι να προωθήσει την ανάπτυξη των αγροτικών περιοχών μέσα από την εκπαίδευση των ανθρώπων πάνω σε επιχειρηματικά θέματα, καθώς επίσης να τους ωθήσει να ασχοληθούν ενεργά με την κοινωνική επιχειρηματικότητα, χρησιμοποιώντας τις διαθέσιμες πολιτισμικές και περιβαλλοντικές πηγές της περιοχής τους.

Ένα από τα πρώτα αποτελέσματα του έργου αποτελεί η διεθνής έρευνα «Αγροτικοί θησαυροί – ανακάλυψη και βελτίωση». Η εν λόγω έρευνα, επικεντρώνεται στην διερεύνηση και περιγραφή της κατάστασης στην οποία βρίσκονται οι συμμετέχουσες χώρες στον τομέα της κοινωνικής επιχειρηματικότητας, όπως επίσης και στους τομείς που ενδείκνυνται για έναρξη  και ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας στις χώρες αυτές.

Ποια κατάσταση, λοιπόν, επικρατεί στην Περιφέρεια της Θεσσαλίας;

Ποιες οι κύριες δραστηριότητες του πληθυσμού που θα μπορούσαν να ενταχθούν στο πλαίσιο των θησαυρών του τόπου;

Διαβάστε τη σχετική έρευνα και τα αποτελέσματά της στα ελληνικά, όπως αυτή πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Θεσσαλίας αλλά και στις χώρες-εταίρους.

Βρείτε την έρευνα εδώ.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...