Άρθρο από: Βασιλειάδης Αναστάσιος, Πρόεδρος ΙΝ.ΑΝ.ΕΠ.
Κάποτε ήταν ένας νέος που είχε μία πολύ καλή ιδέα για να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση.
Ξεκίνησε με ενθουσιασμό το σχεδιασμό της και συζήτησε την ιδέα του με άλλους συνεργάτες. Όλοι συμφώνησαν ότι η ιδέα ήταν πάρα πολύ καλή και ότι θα έπρεπε να εξελιχθεί σε επιχείρηση. Όπως και έγινε. Έξι άτομα επένδυσαν σημαντικό μέρος της περιουσίας τους και ανέπτυξαν μία τόσο καινοτόμα ιδέα που βασίζονταν στις νέες τεχνολογίες και τον τρόπο με τον οποίο αυτές θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη λειτουργία μεγάλων επιχειρήσεων. Θεώρησαν (και έτσι ήταν) ότι η ιδέα τους θα μπορούσε να φέρει αλλαγή του συνολικού κλάδου της εκπαίδευσης και κατάρτισης καθώς προσέφεραν μία νέα και πολύ επαναστατική μέθοδο.
Ξεκίνησαν να δουλεύουν και να επενδύουν χρόνο και χρήμα στην ανάπτυξη του prototype. Η φάση αυτή διήρκησε 2 περίπου χρόνια. Όταν αποφάσισαν ότι ήταν έτοιμοι προσπάθησαν να προσεγγίσουν πελάτες και αγορά. Όμως ήταν ήδη πολύ αργά!
Ο ανταγωνισμός είχε ήδη εισέλθει, οι επιχειρήσεις – πελάτες τους δεν ήταν έτοιμες να εισάγουν την καινοτομία στην καθημερινή τους λειτουργία και το κόστος για κάτι τέτοιο ήταν εξαιρετικά υψηλό. Οι προσπάθειες μάρκετινγκ δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα και επομένως η νέα ελπιδοφόρα εταιρία αν και είχε αρχικό κεφάλαιο προκειμένου να αναπτυχθεί δεν τα κατάφερε.
Προκειμένου να μην κάνεις και εσύ το ίδιο λάθος, είναι σημαντικό να μπορέσεις να αξιολογήσεις την ιδέα σου πριν ξεκινήσεις. Tα δωρεάν εργαλεία του www.igostartup.com μπορούν να σε βοηθήσουν. Μίλησε με τους φίλους σου, τους υποψήφιους πελάτες, συζήτησε ίσως και με ανταγωνιστές σου. Μην κλείνεσαι στον εαυτό σου και ζήτησε την πιο αυστηρή κριτική που θα μπορούσαν να σου κάνουν. Μόνο έτσι θα μπορέσεις να γίνεις καλύτερος. Να ξεπεράσεις τα προβλήματα. Να δώσεις λύσεις σε όποιο ζήτημα και να τεθεί.
Μην ξεχνάς ότι στον αγώνα δρόμου για την επιχειρηματική επιτυχία δεν πρέπει να αγωνίζεσαι μόνος σου. Θέλεις πάντοτε και παρέα. Καλό αγώνα!