Το Influencer Marketing αποτελεί έναν τρόπο απόκτησης loyalty και engagement για ένα brand και χρησιμοποιείται στη δημιουργία μιας στενής σχέσης (παραδοσιακής και ψηφιακής) ανάμεσα στον καταναλωτή και το brand. Τα οφέλη όμως που μπορεί να αποκομίσει μία εταιρία από αυτή τη μορφή marketing είναι πολλά.
Μερικά από αυτά καταγράφονται σε αυτό το γράφημα:
Πως όμως λειτουργεί αυτή η μορφή marketing;
Τα παρακάτω tips είναι βασικά για τη δημιουργία μιας αποδοτικής influencer campaign:
1) Mr right
Το πιο κρίσιμο σημείο στην δημιουργία μιας τέτοιας καμπάνιας είναι η επιλογή τουκατάλληλου Influencer.
Αρχικά πρέπει πρώτα να διερευνήσουμε:
- σε ποιους απευθύνεται
- αν κάνει το σωστό fit με το κοινό στόχο του brand
- αν το συγκεκριμένο άτομο ταιριάζει με την εικόνα του brand
- αν μπορεί να εκπροσωπήσει αποτελεσματικά την εταιρεία
- τι reach διαθέτει, δηλαδή πόσοι είναι οι followers του στα social channels του
Αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι απαραίτητο ο influencer που θα επιλεχθεί να είναι κάποιος celebrity για να είναι επιτυχής η καμπάνια. Έχει παρατηρηθεί πως εξίσου αποδοτική είναι και η προτίμηση ενός influencer της «διπλανής πόρτας».
Δημοσιεύτηκε στο startup.gr