To e-commerce ή ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί πλέον κομμάτι μίας νέας κανονικότητας. Το ερώτημα όμως είναι πώς θα εξελιχθεί αυτό στο μέλλον. Οι ερευνητές του Shopify απαντούν σε αυτό το ερώτημα εν μέρει. Στην έρευνα με τίτλο “The Future of E-commerce”, πιο συγκεκριμένα, αναφέρουν τις τάσεις του εν λόγω κλάδου για το 2021.
Αρχικά, εστιάζουν στην αύξηση του ανταγωνισμού. Τα στοιχεία τους δείχνουν δύο πράγματα: Ανάπτυξη και διεθνοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Άρα αύξηση του κόστους διαφημίσεων και εντονότερο «κυνήγι» των πελατών. Kαι επιβράβευση των «πολυκαναλικών στρατηγικών», επίσης.
Πού Οδηγούν αυτά στην Πράξη
Οι ερευνητές αναφέρουν τρεις απαντήσεις:
- Στη συνδυαστική επεξεργασία των δεδομένων προϊόντων και καταναλωτών.
- Σην έμφαση στις mobile shopping experiences.
- Στην ανάπτυξη του headless e-commerce.
Οι Καταναλωτικές Συνήθειες Αλλάζουν
Η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών είναι έντονη. Οι καταναλωτές αγοράζουν περισσότερα προϊόντα ηλεκτρονικά. Και ενδιαφέρονται για την απλότητα, την άνεση και την ταχύτητα στην εξυπηρέτησή τους. Συνεπώς, οι ερευνητές του Shopify προτείνουν αρχικά την επιτάχυνση και διευκόλυνση των διαδικασιών συναλλαγών. Mεταξύ άλλων αναφέρεται:
- Η αξιοποίηση των VR, AR τεχνολογιών
- Η διοργάνωση live streaming shopping events
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.