Η Εταιρία Συμβούλων Ανάπτυξης Διεθνούς Εμπορίου GlobalGreece σε συνεργασία με το IMESE και την ExportAkademie του Γερμανικού Πανεπιστημίου Reutlingen ανακοινώνει την διοργάνωση εξειδικευμένου σεμιναρίου για επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη και συμβούλους επιχειρήσεων. Θέμα του σεμιναρίου:
InternationalBrandManagement
Πως να κτίσετε ένα επιτυχημένο Brand Νame στην διεθνή αγορά
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
17 Νοεμβρίου 2007 – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (12.00-18.00)
ΓΛΩΣΣΑ: Αγγλικά
Το ειδικό αυτό σεμινάριο, αποσκοπεί στο να συγκεντρώσει και να μεταφέρει αποτελεσματικά όλη την απαραίτητη εξειδικευμένη γνώση που απαιτείται για να αντιμετωπίσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις με επιτυχία τον ανταγωνισμό διεθνώς.
Σήμερα ο αδυσώπητος ανταγωνισμός τιμών και η μειωμένη πίστη των καταναλωτών σε συγκεκριμένες μάρκες αποτελούν δυο από τις σοβαρότερες προκλήσεις σε όλες σχεδόν τις αγορές. Επακόλουθο είναι να έχουμε συνεχώς μειώσεις των τιμών για να μπορέσουμε να διατηρηθούμε σε κάποια αγορά.
Οι περισσότεροι αγοραστές ψάχνουν απλά για τις καλύτερες τιμές χωρίς να είναι διατεθειμένοι να μάθουν για τις διαφορές στην ποιότητα και τα ειδικά χαρακτηριστικά ενός προϊόντος.
Στην περίπτωση αυτή η λύση είναι η σωστή ανάπτυξη και διαχείριση ενός επιτυχημένου brand name.
Τα brands μας βοηθούν να ξεφύγουμε από τον ανταγωνισμό τιμών, κτίζοντας ορθολογικά και συναισθηματικά προστιθέμενη αξία, η οποία και εκτιμάται αλλά και πληρώνεται από τον καταναλωτή διεθνώς.
Η μάρκα διαφοροποιεί το προϊόν μας από τον ανταγωνισμό, κάνοντας το διαφορετικό στα μάτια και το μυαλό του αγοραστή. Στο καταναλωτικό αλλά και στο βιομηχανικό (b2b) marketing το internationalBranding παίζει όλο και σπουδαιότερο ρόλο.
Το σεμινάριο αυτό σας δίνει μια πρακτική μεθοδολογία για το πως να κτίσετε και να διαχειριστείτε τα brand names σας στην διεθνή – αλλά και στη τοπική αγορά. Με μεταφορά εμπειριών, ασκήσεις και case studies θα οδηγηθείτε στην σωστή λήψη αποφάσεων και θα βοηθηθείτε μαθαίνοντας από τα λάθη και τις επιτυχίες άλλων.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
–Αξία και λειτουργίες του brand name
–Πως κτίζονται τα brands
–Πως διεθνοποιούνται τα Brands
–Πρακτικά εργαλεία και τεχνικές στο διεθνές brandmanagement
–Επικοινωνία στο διεθνές brand management
–Ανάπτυξη διεθνούς επικοινωνιακής στρατηγικής
–Εμπειρίες, παραδείγματα, cases
Ομιλητής του εξειδικευμενου αυτού σεμιναρίου ειαι ο Prof. Stefan E. Busch MSc., MBA.
Ο Γερμανός καθηγητής Prof.Stefan Busch έχει πολυετή επαγγελματική και συμβουλευτική εμπειρία στο διεθνές marketing γνωστών επιχειρήσεων όπως είναι η Beiersdorf AG (Nivea). Από το 1993 ο Prof.Stefan Busch παράλληλα με το συμβουλευτικό του έργο, διδάσκει International Marketing στο πρόγραμμα ΜΒΑ του European School of Business στο Πανεπιστήμιο του Reutlingen. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει δεκάδες projects για την ανάπτυξη διεθνών brand names, σε όλο τον κόσμο.
ΚΟΣΤΟΣ: 320 Ευρώ
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικών σημειώσεων, coffee & snack και πιστοποιητικό παρακολούθησης του ExportAkademieBadenWuerttembergτου Γερμανικού Πανεπιστημίου Reutlingen.
Το σεμινάριο αυτό μπορεί να χρηματοδοτηθεί από το 0,45 του ΛΑΕΚ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
ΧΩΡΟΣΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ:
ΑΘΗΝΑ:DesignHotelFresh, Σοφοκλέους 26
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ:IMESE Conference Centre, 9ο Xλμ Θεσσαλονίκης-Θέρμης
Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε απευθυνθείτε στην κα Μανάβη Χαρούλα. IMESEΤηλ. (2310) 489636, φαξ (2310) 805721, e–mail. seminars@imese.gr