by Institute of Entrepreneurship Development iED

Εστιάζοντας στην εκμάθηση στο χώρο εργασίας και στην ενδυνάμωση των γυναικών

Πρόσφατες μελέτες που υλοποιήθηκαν από το European Training Foundation (ETF) και το Cedefop (Ευρωπαϊκό κέντρο για την ανάπτυξη της επαγγελματικής κατάρτισης) , τονίζουν ότι η εκμάθηση στο χώρο εργασίας έχει πολλά οφέλη. Αυξάνει την απασχολησιμότητα, διευκολύνει την μετάβαση από το σχολείο στο εργασιακό χώρο, μειώνοντας τις ελλείψεις δεξιοτήτων, μειώνοντας την ανεργία των νέων, αυξάνοντας την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, ενισχύοντας την κοινωνική ένταξη. Πρέπει όμως να έχουμε κατά νου ότι η εκμάθηση στο χώρο εργασίας, στην επαγγελματική κατάρτιση και εκπαίδευση, αποτελεί ευρεία έννοια με διαφορετικές ερμηνείες στα διαφορετικά κράτη-μέλη και σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης.

Την ίδια στιγμή, η εκμάθηση στον χώρο εργασίας γίνεται όλο και πιο εμφανής στην επαγγελματική κατάρτιση και εκπαίδευση στην Ευρώπη και δίνεται έμφαση στη συνεργασία και στο συνεχή διάλογο μεταξύ διαφορετικών χώρων μάθησης, αλλά αυτή η συνεργασία διαφέρει και εξαρτάται από την παράδοση κάθε χώρας.

Το πρόγραμμα Deep in WBL έχει ως στόχο να καταγράψει τον ρόλο των διαφόρων επαγγελματιών που εμπλέκονται στην μαθητεία μέσω της εργασίας, το νομικό πλαίσιο και τις πρακτικές που εφαρμόζονται.

Κατά την 3η Διακρατική συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Γερμανία, οι χώρες-εταίροι του έργου από Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία, Γερμανία και Πορτογαλία συζήτησαν για τα επόμενα βήματα του έργου ώστε να διασφαλιστεί ένα επιτυχές αποτέλεσμα.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...