by Institute of Entrepreneurship Development iED

Έρευνα σχετικά με τις γνώσεις των νέων πάνω στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Ατζέντας 2030 των Ηνωμένων Εθνών

Η πρόοδος όσον αφορά την ανθρώπινη ανάπτυξη είναι άνιση και εξακολουθούν να υπάρχουν σοβαρές προκλήσεις: πολλοί νέοι υφίστανται διακρίσεις, περιορισμένη πολιτική ένταξη, υψηλά επίπεδα φτώχειας, περιορισμένη πρόσβαση στα συστήματα υγείας, λιγότερες εκπαιδευτικές ευκαιρίες και μη αξιοπρεπείς θέσεις εργασίας. Οι νέοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των επιπτώσεων των μη βιώσιμων μοντέλων λόγω της περιθωριοποίησης. Έρχονται αντιμέτωποι με την ανισότητα λόγω οικονομικών κρίσεων και  μέτρων λιτότητας.

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας συμμετέχει ως εταίρος στο Ευρωπαϊκό έργο «Empower – learn – led – Expand: YOUth4SDGs changing the rules transforming our world» του προγράμματος Erasmus+. Για την υλοποίηση του έργου συνεργάζονται οργανώσεις από 5 διαφορετικές χώρες – Ιταλία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σερβία και Ελλάδα. Κύριος σκοπός του έργου είναι η ενίσχυση της συμμετοχής και της συνεργασίας των νέων για τη βιώσιμη ανάπτυξη στις τρεις χερσονήσους της Νότιας Ευρώπης μέσω: της ενδυνάμωσης της νεολαίας, προωθώντας την ανάπτυξη χωρίς αποκλεισμούς και οικοδομώντας ανθεκτικές κοινότητες και έθνη.

Με στόχο την επιτυχή υλοποίηση του έργου και την επίτευξη του κύριου στόχου, πραγματοποιείται μια έρευνα σχετικά με τις γνώσεις των νέων πάνω στους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Ατζέντας 2030 των Ηνωμένων Εθνών.

Στο πλαίσιο αυτό, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας, καλεί νέους έως 30 ετών να συμμετάσχουν στην έρευνα που πραγματοποιείται. Όλες οι απαντήσεις θα είναι ανώνυμες και θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την επιτυχή υλοποίηση του έργου και την επίτευξη του κύριου στόχου του.

Συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο ώστε να συμβάλλετε και εσείς με τις απαντήσεις σας στην έρευνα και βοηθήστε μας να εξάγουμε ακόμη πιο ποιοτικά αποτελέσματα και συμπεράσματα.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...