by Institute of Entrepreneurship Development iED

Έρευνα σχετικά με την εκπαίδευση και κατάρτιση στην ανάπτυξη Mobile Game

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου “m-Game: MOOCs for Mobile Game Development Programm” πραγματοποιείται έρευνα, η οποία στοχεύει να συλλέξει πληροφορίες και απόψεις σχετικά με την εκπαίδευση και κατάρτιση στην ανάπτυξη mobile game, σε τέσσερις χώρες. Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία και την Τουρκία. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν για τον προσδιορισμό των αναγκών που υπάρχουν στο χώρο κατάρτισης ως προς την ανάπτυξη mobile game. Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται σε Educators or Trainers on Mobile Game Development, Mobile Game Developers, Marketing Professionals in Mobile Game Industry.

To έργο  “m-Game: MOOCs for Mobile Game Development Programm” στο οποίο συμμετέχει το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σε συνεργασία με άλλους 4 οργανισμούς και πανεπιστήμια από την Ιταλία, την Τουρκία, και την Ισπανία, στοχεύει στην ανάπτυξη 15 MOOCs για την ανάπτυξη παιχνιδιών για κινητά.

Η συμμετοχή σας στην έρευνα αυτή είναι πραγματικά σημαντική και θα μας βοηθήσει να εξάγουμε ακόμη πιο ποιοτικά αποτελέσματα και συμπεράσματα.

Θα βρείτε το ερωτηματολόγιο εδώ!

Για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα χρειαστείτε 10 λεπτά. Η ημερομηνία ολοκλήρωσης της έρευνας είναι 30/08/2019.Τα δεδομένα που θα συλλεχθούν μέσω της έρευνας θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες της έρευνας, θα παραμείνουν ανώνυμα και θα τύχουν της αντίστοιχης εμπιστευτικότητας.

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...