by Institute of Entrepreneurship Development iED

Έρευνα για την διερεύνηση των γνώσεων των νέων σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ, την κοινωνική επιχειρηματικότητα και την οικονομική διαχείριση κοινωνικών επιχειρήσεων

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργουUp to Youth – Προώθηση των Ψηφιακών και Κοινωνικών Επιχειρηματιών του μέλλοντος, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας διεξάγει έρευνα η οποία αφορά την διερεύνηση των γνώσεων των νέων σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ, την κοινωνική επιχειρηματικότητα και την οικονομική διαχείριση κοινωνικών επιχειρήσεων, για τον προσδιορισμό των στρατηγικών κατάρτισης. Σκοπός του έργου και ειδικότερα της έρευνας, είναι να ερευνήσει ποιες είναι οι γνώσεις των νέων γύρω από αυτές τις θεματολογίες και την εξοικείωση που έχουν με την ορολογία της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Η έρευνα επιδιώκει στην απόκτηση περισσοτέρων γνώσεων των νέων , μέσω του της δημιουργίας και του σχεδιασμού μιας μεθοδολογίας κατάρτισης (εκπαιδευτικό υλικό) με βάση τις ανάγκες που έχουν.

Η συμμετοχή σας στην έρευνα αυτή είναι πραγματικά σημαντική και θα μας βοηθήσει να εξάγουμε ακόμη πιο ποιοτικά αποτελέσματα και συμπεράσματα.

Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο εδώ: http://bit.ly/2V2PbOn

Για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα χρειαστείτε μόλις 10 λεπτά. Τα δεδομένα που θα συλλεχθούν θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες της έρευνας και θα τύχουν της αντίστοιχης εμπιστευτικότητας.

Σας ευχαριστούμε πολύ!

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...