by Institute of Entrepreneurship Development iED

Έρευνα για την διερεύνηση των γνώσεων των νέων σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ, την κοινωνική επιχειρηματικότητα και την οικονομική διαχείριση κοινωνικών επιχειρήσεων

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργουUp to Youth – Προώθηση των Ψηφιακών και Κοινωνικών Επιχειρηματιών του μέλλοντος, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας διεξάγει έρευνα η οποία αφορά την διερεύνηση των γνώσεων των νέων σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ, την κοινωνική επιχειρηματικότητα και την οικονομική διαχείριση κοινωνικών επιχειρήσεων, για τον προσδιορισμό των στρατηγικών κατάρτισης. Σκοπός του έργου και ειδικότερα της έρευνας, είναι να ερευνήσει ποιες είναι οι γνώσεις των νέων γύρω από αυτές τις θεματολογίες και την εξοικείωση που έχουν με την ορολογία της κοινωνικής επιχειρηματικότητας. Η έρευνα επιδιώκει στην απόκτηση περισσοτέρων γνώσεων των νέων , μέσω του της δημιουργίας και του σχεδιασμού μιας μεθοδολογίας κατάρτισης (εκπαιδευτικό υλικό) με βάση τις ανάγκες που έχουν.

Η συμμετοχή σας στην έρευνα αυτή είναι πραγματικά σημαντική και θα μας βοηθήσει να εξάγουμε ακόμη πιο ποιοτικά αποτελέσματα και συμπεράσματα.

Το ερωτηματολόγιο είναι διαθέσιμο εδώ: http://bit.ly/2V2PbOn

Για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα χρειαστείτε μόλις 10 λεπτά. Τα δεδομένα που θα συλλεχθούν θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες της έρευνας και θα τύχουν της αντίστοιχης εμπιστευτικότητας.

Σας ευχαριστούμε πολύ!

Τελευταία Νέα

Το Επαγγελματικό Προφίλ του Υπεύθυνου Εργασιακής...

Στις μέρες μας, η ευεξία στον χώρο της εργασίας είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι για πλήθος εργαζομένων. Παρόλα αυτά, η δημιουργία προγραμμάτων ευεξίας στον...

Ενισχύοντας την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Είναι γεγονός ότι η εμπειρία εκμάθησης στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ), ενισχύεται από δραστηριότητες, όπως ανταλλαγή εκπαιδευομένων μεταξύ οργανισμών. Τέτοιου είδους δραστηριότητες βελτιώνουν...

Διεισδύοντας στον Κόσμο της Επιχειρηματικότητας

Το ποσοστό ανεργίας αντανακλά τα “κενά” της ακαδημαϊκής γνώσης, όσον αφορά το πόσο εφαρμόσιμη είναι εκτός του πανεπιστημιακού πλαισίου. Συνεπώς, η ενθάρρυνση της επιχειρηματικής...

Η Ενεργός Συμμετοχή των Εργαζομένων στο...

Η ενεργός συμμετοχή των εργαζομένων στο στρατηγικό σχεδιασμό είναι μια αποτελεσματική στρατηγική που όμως χρειάζεται πολύ δουλειά για να γίνει πραγματικότητα. Στο μυαλό πολλών,...

Γυναίκες και Κορίτσια στην Επιστήμη: Προς...

Στις 22 Φεβρουαρίου 2015, η 11η Φεβρουαρίου ανακηρύχθηκε ως η Διεθνής Ημέρα για τις Γυναίκες και τα Κορίτσια στην Επιστήμη. Μια ημέρα υπενθύμισης ότι...