by Institute of Entrepreneurship Development iED

Ένα Βοηθητικό Εγχειρίδιο για Wellbeing Managers για την Καταπολέμηση του Εργασιακού Στρες

Η εργασιακή ευημερία είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη της μέγιστης παραγωγικότητας των εργαζομένων. Ωστόσο, πολλές επιχειρήσεις υπολείπονται ενός οργανωμένου σχεδίου που βοηθάει τους υπαλλήλους να αντιμετωπίζουν τις αντιξοότητες της εργασίας όπως το άγχος.

Ως αποτέλεσμα, πολλοί εργαζόμενοι υποφέρουν από επαγγελματική εξουθένωση και χρόνιο άγχος έχοντας αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία τους. Σε μια τέτοια περίπτωση, δεν είναι μόνο ο εργαζόμενος που αντιμετωπίζει τις συνέπειες, αλλά κοστίζει αρκετά και στην ίδια την επιχείρηση.

Μαζί με τους εταίρους μας στο έργο WELLy, θελήσαμε να αντιστρέψουμε αυτή την κατάσταση, καθιστώντας την εργασιακή ευημερία προτεραιότητα μέσα σε μια εταιρία. Το πρώτο σημαντικό βήμα ήταν η δημιουργία του επαγγελματικού προφίλ του wellbeing manager στην εργασία (WBM) και η πιστοποίησή του σε επίπεδο ΕΕ.

Με το πιο πρόσφατο αποτέλεσμα μας, το “Εγχειρίδιο για Wellbeing Managers”, θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα σημείο αναφοράς για τους wellbeing managers με τον τρόπο προσέγγισης της ευημερίας εντός των οργανισμών τους. Επιπλέον, το εγχειρίδιο συνοδεύεται από μια εργαλειοθήκη που θα τους βοηθήσει να υλοποιήσουν τον στόχο της πρόληψης και της καταπολέμησης του εργασιακού στρες.

Ας μάθουμε περισσότερα για αυτό το “Εγχειρίδιο για Wellbeing Managers” και πώς μπορούν να το χρησιμοποιήσουν.

Τι είναι το Εγχειρίδιο για wellbeing managers στην εργασία;

Το “Εγχειρίδιο για Wellbeing Managers” προσφέρει μια πρακτική εφαρμογή μέτρων για την πρόληψη και την καταπολέμηση του άγχους στην εργασία. Ουσιαστικά, το εγχειρίδιο δείχνει στους wellbeing managers πώς να διαχειρίζονται, να προωθούν, και να υποστηρίζουν την ευημερία των εργαζομένων τους.

Επίσης, προσφέρει μια ολιστική και προληπτική προσέγγιση για την αντιμετώπιση των θεμάτων υγείας και ευεξίας στην εργασία, ενθαρρύνει την επαγγελματική ασφάλεια, βελτιώνει την εργασιακή απόδοση των εργαζομένων και μειώνει τις απουσίες λόγω ασθενείας.

Εν ολίγοις, το παρόν εγχειρίδιο βοηθά τους διευθυντές να κάνουν τα εξής:

  • Να εντοπίζουν και να αντιμετωπίζουν τις αιτίες τραυματισμών και ασθενειών στον χώρο εργασίας,
  • Να αντιμετωπίζουν τις επιπτώσεις της υγείας ενός εργαζομένου στην εργασία του, όπως η υποστήριξη των ατόμων με αναπηρία,
  • Να προωθήσουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής για τη βελτίωση της υγείας του εργατικού δυναμικού,

Τέλος, το “Εγχειρίδιο για Wellbeing Managers” προσφέρει πρακτική βοήθεια σε διάφορες στρατηγικές για τη διαχείριση ζητημάτων ψυχικής υγείας στον χώρο εργασίας. Σε όλα αυτά, ο wellbeing manager της εργασίας αναγνωρίζεται ως κρίσιμος για την αντιμετώπιση των προβλημάτων ψυχικής υγείας των μελών της ομάδας στην εργασία, ενώ ταυτόχρονα τονίζεται η ανάγκη για έγκαιρη παρέμβαση.

Η εργαλειοθήκη του εγχειριδίου

Προσθέτοντας τις γνώσεις και τις πληροφορίες του προηγούμενου μέρους του εγχειριδίου, το δεύτερο μέρος είναι η εργαλειοθήκη με πληροφορίες και πρακτικές πηγές.

Σε αυτό το τμήμα, οι διευθυντές μπορούν να βρουν διάφορες δραστηριότητες και εργαλεία που μπορούν να τους βοηθήσουν ως wellbeing managers για την πρόληψη και την καταπολέμηση του εργασιακού στρες στην εργασία.

Αυτή η εργαλειοθήκη περιλαμβάνει διάφορες πηγές όπως βίντεο, success stories, κουίζ πολλαπλών επιλογών και εξωτερικούς πόρους για τους wellbeing managers για να εμβαθύνουν περαιτέρω τις γνώσεις τους. Διατρέχοντας την εργαλειοθήκη, θα βρείτε αυτούς τους πόρους σε κάθε ενότητα.

The mnual for work well-being managers toolkit

Συμπέρασμα

Γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να διατηρούνται όλοι ευτυχισμένοι και υγιείς μέσα σε έναν οργανισμό, ιδίως σε δύσκολες και πολυάσχολες περιόδους. Καταστάσεις σαν και αυτές είναι βέβαιο ότι έχουν αντίκτυπο στην ευημερία των εργαζομένων. Για το λόγο αυτό, κάθε οργανισμός θα πρέπει να διαθέτει έναν wellbeing manager, ο οποίος παρακολουθεί την κατάσταση ευημερίας των εργαζομένων και διατηρεί το άγχος τους σε χαμηλά επίπεδα.

Καθώς ο wellbeing manager στην εργασία είναι ένας νέος αναδυώμενος ρόλος στις εταιρίες, χρειάζονται όσο το δυνατόν περισσότερη βοήθεια. Ελπίζουμε ότι το Εγχειρίδιο για Wellbeing Managers στην Εργασία, για το οποίο εργάστηκαν σκληρά για την δημιουργία του οι εταίροι του WELLy, θα αποτελέσει το έναυσμα για την επιτυχή σταδιοδρομία των wellbeing managers στη βελτίωση της ψυχικής υγείας των εργαζομένων και τη μείωση του εργασιακού άγχους.

Βρείτε και κατεβάστε το Εγχειρίδιο για Διευθυντές Ευεξίας στην Εργασία και τα υπόλοιπα αποτελέσματα του έργου στον επίσημο ιστότοπο.

Τελευταία Νέα

LinkedIn: Δομήστε την Καριέρα σας: Συμβουλές...

Όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – social media – το προφίλ σας στο LinkedIn μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο προβολής σας αλλά...

NASA Space Apps Event 2022: Η...

Η NASA επιστρέφει δυναμικά και φέτος στη Λάρισα με το ομώνυμο online hackathon, το Σάββατο 1 και την Κυριακή 2 Οκτωβρίου. Σε συνεργασία με...

Πώς Πρέπει να Λειτουργεί ένας Manager

του Ανδρέα Φράγκου Ο ρόλος του Manager είναι κεντρικός και έχει άμεση σχέση με την απόδοση ολόκληρης της επιχείρησης. Ένας πετυχημένος Manager ξέρει να ακούει και...

Γιατί Χρειαζόμαστε την Επιχειρηματική Εκπαίδευση;

του Σπύρου Κατρανίδη Η εκπαίδευση αποτελεί μία επουσιώδη διαδικασία, μέσω της οποίας επιδιώκεται η μόρφωση και η παροχή γνώσεων στο άτομο, με σκοπό την...

Εκδήλωση για την Ανάδειξη του Διαπολιτισμικού...

Το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στην εκδήλωση "Προαγωγή του Διαπολιτισμικού Διαλόγου στην Κύπρο", που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου, από...