Οι δημιουργικοί τύποι έρχονται συχνά αντιμέτωποι με ένα δίκοπο μαχαίρι όταν πρόκειται για παραγωγικότητα – μπορεί να είναι τέλειοι στην εύρεση καινούριων ιδεών, αλλά οι περισσότεροι δηλώνουν πως η οργάνωση δεν είναι το δυνατό τους σημείο.
Ο Scott Belsky, ο οποίος πούλησε τη Behance (την ιστοσελίδα δικτύωσης για δημιουργικούς ανθρώπους) στην Adobe το 2012 προς 150 εκατ. δολάρια, γνωρίζει καλά το δίλημμα. Ο Belsky, που πλέον είναι VP στην Adobe, ανέφερε κατά τη διάρκεια παρουσίασης στο φεστιβάλ δημιουργικότητας Brit Co’s Re:Make Summit Friday πως σχεδόν ούτε ένας στους δέκα από όσους αυτό-προσδιορίζονται ως δημιουργικοί δεν θεωρεί τον εαυτό του πραγματικά οργανωτικό. Ως αποτέλεσμα, οι δημιουργικοί τύποι συχνά εμφανίζουν σοβαρή έλλειψη συγκέντρωσης και αδύναμες ηγετικές ικανότητες. «Πηδούν από τη μία ιδέα στην άλλη», σημείωσε.
Τα καλά νέα είναι πως αυτές είναι συμπεριφορές που μπορεί κανείς να μάθει να χαλιναγωγεί. Παρακάτω θα βρείτε μερικά tips από το συγγραφέα του βιβλίου “Make Your Mark” σχετικά με το πώς να διεκπεραιώσετε αυτό που ξεκινήσατε.
Δημιουργήστε διεξόδους από περισπασμούς και ερεθίσματα
Τα πρωινά μπορούν να αποτελέσουν μια καλή περίοδο για συλλογισμό και σκέψη χωρίς τον περισπασμό email και τηλεφώνων, λέει ο Belsky. Επιπλέον, ένας καλός τρόπος να αφήσετε τις σκέψεις σας να βγουν χωρίς περισπασμούς είναι στο ντους. Όπου και να είστε μειώστε το χρόνο με ηλεκτρονικές συσκευές ακόμη και σε μισή ώρα τη μέρα.
Χρησιμοποιήστε «τελετουργίες»
Ο Belsky μίλησε για ένα πρόσωπο που γνώριζε, το οποίο χρησιμοποιούσε μια συγκεκριμένη μάρκα στυλό όταν έγραφε τις to-do λίστες του σε συγκεκριμένες διατάξεις. Όταν η εταιρεία που έφτιαχνε τα στυλό έκλεισε, ο τύπος αγόρασε μια τεράστια ποσότητα από το απόθεμα της εταιρείας, τα οποία τώρα διατηρεί σε ειδικά κλιματιζόμενο δωμάτιο. Νευρωτικό; Ναι, αλλά προφανώς αποτελεσματικό στο να βοηθήσει το συγκεκριμένο άνθρωπο να μείνει σε μια δομή για να δράσει. Επίσης, ένα ακόμη γρήγορο tip του Belsky: Να βγαίνετε από τα meetings με λίστες όπου τα to-dos θα ξεκινάνε με ρήματα.
Μιλήστε τελευταίοι
Ηγέτες project και εταιρειών που προσδιορίζονται ως δημιουργικοί θα πρέπει να αφήνουν τους υπόλοιπους να παίρνουν πρώτοι το λόγο στα meetings, έτσι ώστε η ομάδα να νιώθει πραγματικά μέρος των πλάνων και των αποτελεσμάτων.
Πηγή: Inc
Δημοσιεύτηκε στο semifind.gr