της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου
Πολλές εταιρείες έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με την διαχείριση κρίσεων. Είτε εξαιτίας λάθος εσωτερικών χειρισμών από τη διοίκηση, είτε λόγω εμπλοκής σε κάποιο σκάνδαλο, οι συνέπειες είναι αναπόφευκτες. Δεν είναι λίγες όμως οι εταιρείες που κατάφεραν να ανακάμψουν και να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους στον επιχειρηματικό κόσμο. Όμως, η διαχείριση κρίσεων δεν είναι εύκολη. Χρειάζεται χρόνο, επιμονή και θυσίες.
Η αποκατάσταση είναι εφικτή. Η επιχείρηση θα πρέπει να εκτιμήσει τις ζημιές και να αναγνωρίσει ποιοι από τους άμεσα ενδιαφερόμενους (stakeholders) πλήττονται. Έτσι, πρέπει να προχωρήσει στο επόμενο και πιο βασικό βήμα. Ένα ξεκάθαρο, ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης, με σαφείς οδηγίες σε όσους θα αναλάβουν κρίσιμο ρόλο, αλλά και μέτρα, ώστε να προστατευτούν αυτοί που βάλλονται περισσότερο.
Αναλύοντας λάθη που έκαναν άλλες εταιρείες στη διαχείριση κρίσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να εξελίξουν το σχέδιό τους, ώστε να τα αποφύγουν. Είναι σημαντικό οι υπεύθυνοι να περιορίσουν το πλήγμα στην αξιοπιστία της εταιρείας, επιλέγοντας να αναφερθούν με ειλικρίνεια απέναντι στο πρόβλημα εξαρχής.
Για να διαβάσετε το υπόλοιπο άρθρο του citycampus.gr πατήστε εδώ.