by Institute of Entrepreneurship Development iED

Εθνική Έκθεση για την παραγωγή τυριού. Η περίπτωση της Θεσσαλίας.

Μεταξύ των πολλών διαφορετικών τρόπων βελτίωσης της καθημερινής ζωής, όπως την ξέρουμε, η χρηματοδότηση για έρευνα, κάθε είδους έρευνα, είναι ασφαλώς μία από τις πιο αποτελεσματικές για την επίτευξη του πρωταρχικού σκοπού.Τα χρηματικά ποσά που αξιοποιούνται κάθε χρόνο για τη διεξαγωγή έρευνας σε πλήθος τομέων που χρίζουν βελτίωσης και εξέλιξης, έχουν σίγουρα δημιουργήσει μια πολύ ισχυρή βάση για πολλά από τα σημαντικότερα επιστημονικά έργα παγκοσμίως.

Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι η χρηματοδότηση δίνεται αποκλειστικά σε ότι σχετίζεται με την επιστημονική έρευνα. Υπάρχουν πολλά σημαντικά θέματα γύρω μας τα οποία λαμβάνει υπόψη η Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία μεριμνά για τη χρηματοδότηση τους, με σκοπό ασφαλώς να επέλθει μια αλλαγή στον αντίστοιχο τομέα. Το έργο «IFCHEESE» είναι ένα από αυτά!

Στο πλαίσιο του έργου “IFCHEESE”, στο οποίο συμμετέχει ως εταίρος το Ινστιτούτο Ανάπτυξης Επιχειρηματικότητας, διεξήχθη εθνική έκθεση παραγωγής τυροκομίας στην περιοχή της Θεσσαλίας.

Το “IFCHEESE – του οποίου το αγγλικό ακρωνύμιο αντιστοιχεί στην Καινοτόμο Εστίαση στο Φυσικό, Βουνίσιο, Αρωματισμένο με Βότανα Τυρί Προστατεύοντας τις Παραδοσιακές Μεθόδους Παραγωγής” στοχεύει να επικεντρωθεί στα προβλήματα των ιδιοκτητών τοπικών επιχειρήσεων που παράγουν τυρί με παραδοσιακές μεθόδους. Επιπλέον, το έργο στοχεύει στην έρευνα, τη μελέτη και την καταγραφή / τεκμηρίωση του μοναδικού αγνού τυριού με φυτική γεύση, διατηρώντας τις παραδοσιακές τεχνικές και δημιουργώντας ευκαιρίες εισοδήματος για τις νέες γυναίκες, ώστε να μειωθεί το ποσοστό μετανάστευσης και να μεταφερθούν οι παραδοσιακές γνώσεις στην επόμενη γενιά.

Οι δημόσιες αρχές δεν γνωρίζουν τα προβλήματα και τις συνθήκες του παραδοσιακού γαλακτοκομικού τομέα, αν και υπάρχει τεράστια ζήτηση και ανάγκη για τα προϊόντα. Οι μεγάλες γαλακτοκομικές εταιρείες και εγκαταστάσεις λειτουργούν σε πλήρη εμπορική κλίμακα, αλλά οι μικρότεροι παραγωγοί τυριού δεν μπορούν να εισέλθουν στην αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων. Τα τοπικά προϊόντα χρησιμοποιούνται ευρέως για τοπική κατανάλωση και παρέχονται μόνο σε γείτονες και τοπικούς τουρίστες.

Η έκθεση αποτελείται από τις ακόλουθες μονάδες:

  • Βοσκότοποι και αρωματικά φυτά στη Θεσσαλία
  • Κύρια βοσκοτόπια στην περιοχή της Θεσσαλίας
  • Βιοποικιλότητα των ζώων
  • Βουνίσια, αρωματισμένα με βότανα Τυριά
  • Παραγωγή: Φέτας, Ανθότυρου, Γαλοτυριού και Κασεριού

Η καινοτομία της έκθεσης εντοπίζεται στο ότι παρουσιάζει έναν οδηγό παραγωγής τυριού βήμα προς βήμα στον οποίο τα τοπικά τυριά, όπως προαναφέρθηκε, συνδυάζονται με τοπικά βότανα που φύονται μόνο στα βουνά της Θεσσαλίας.

Διαβάστε τα πάντα για την ελληνική τυροκομική παραγωγή εδώ!

Τελευταία Νέα

Accessibility: 5 Συχνά Λάθη στην Ιστοσελίδα...

του Στέλιου Αμπατζίδη  Τις τελευταίες δεκαετίες, το Διαδίκτυο έχει αποκτήσει δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως. Οι κυριότεροι λόγοι χρήσης του διαδικτύου σχετίζονται με την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Κατά πόσο όμως...

Niche Marketing και Ανάπτυξη Στρατηγικής

της Ευρυδίκης Μαρκοπούλου Μία τάση στην αγορά, την οποία επιλέγουν να ακολουθήσουν οι επιχειρήσεις είναι αυτή του niche marketing. Ουσιαστικά, απευθύνονται σε ένα μικρό μέρος της αγοράς,...

Διαγωνισμός Επιχειρηματικότητας BIG InternPrize στη Μάλτα:...

Το καλοκαίρι του 2022 το Erasmus+ έργο BIG InternPrize διοργάνωσε ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στη Μάλτα για φοιτητές από όλη την Ευρώπη με ενδιαφέρον για...

Τεχνητή Νοημοσύνη και Marketing

του Στέλιου Αμπατζίδη Ο κορωνοϊός είχε σημαντική επίδραση στον τομέα της διαφήμισης και του μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν και να ανταπεξέλθουν στις νέες συνθήκες,...

8 Tips για πιο Παραγωγική Εργασία

της Ελευθερίας Χασάπη Από τον Μαρξ ως παραγωγική ορίζεται η εργασία που παράγει αξίες χρήσης, δηλαδή η δραστηριότητα που οδηγεί στην παραγωγή χρήσιμων πραγμάτων. Μόνο από τον ορισμό της παραγωγικής εργασίας γίνεται...