Evangelos Tsirkas
Το Linkedin είναι συνήθως το πιο κατάλληλο κοινωνικό μέσο δικτύωσης για τις B2B επικοινωνίες. Παρόλα αυτά το Facebook είναι ένα απαραίτητο “εργαλείο” αν θες να προσεγγίσεις ένα ευρύ κοινό με πληθώρα επιλογών και εναλλακτικών τρόπων.
Συγκεκριμένα ακολουθούν 7 συμβουλές για την επικοινωνία μιας Β2Β επιχείρησης μέσω του Facebook:
#1 : Παρουσιάστε την εταιρική σας κουλτούρα
Δημοσιεύστε ευχάριστες στιγμές των εργαζομένων της εταιρείας, είτε κατά την διάρκεια της εργασίας τους είτε κατά την διάρκεια ενός διαλείμματος. Στους πελάτες αρέσει να βλέπουν το ανθρώπινο πρόσωπο μιας επιχείρησης και οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης με τους οποίους θα συνεργάζεσαι, μπορούν να ταυτιστούν με ανθρώπους πιο εύκολα απ’ ότι με “αφηρημένα” brands. Μια άλλη ιδέα για να γίνει αυτό είναι να ενεργοποιήσετε τα “reviews” στην σελίδα σας, όπου οι εργαζόμενοι θα μπορούν να γράψουν μερικές προτάσεις πχ. για το πόσο όμορφο είναι να δουλεύεις εκεί, ή για να μοιραστεί μια ιστορία. Στα μάτια του δυνητικού συνεργάτη, η ευχάριστη “εσωτερική” εικόνα μεταφράζεται σε ευχάριστη και ομαλή συνεργασία. Αντίστοιχα οι δυνητικοί πελάτες έχουν την ευκαιρία να κάνουν και αυτοί reviews και έτσι να δείξετε στο κοινό σας πως ακούτε τους πελάτες σας. Μια σωστά αξιολογημένη επιχείρηση ελκύει πάντα το ενδιαφέρον πιθανών πελατών.
Για να ενεργοποιήσετε τα reviews στην σελίδα του Facebook, πηγαίνετε στο Page Info και επιλέξτε σαν κατηγορία τον τύπο Local Business.
#2: Δημιουργήστε οπτικό υλικό που θα θέλουν να μοιραστούν οι πελάτες
Δημιουργήστε ελκυστικές, ενδιαφέρουσες και διαφοροποιημένες φωτογραφίες. Kάνετε πιο engaging τις φωτογραφικές σας αναρτήσεις, ρωτώντας σχετικές ερωτήσεις. Ακόμη καλύτερα, δημιουργήστε κάποιο GIF, που είναι ένας πολύ engaging τρόπος να απευθυνθείτε στο κοινό σας.
#3: Επικοινωνήστε μέσω videos
Ιδιαίτερα για τις μικρές επιχειρήσεις που ο καλύτερος υποστηρικτής τους είναι ο ίδιος τους ο ιδιοκτήτης, η χρήση και το ανέβασμα videos από τους ίδιους η από κάποιον χαρακτηριστικό brand ambassador είναι από τους πιο διαδραστικούς τρόπους να επικοινωνήσεις απευθείας με τον πελάτη σου και εκείνος με την σειρά του να γίνει engaged με το προϊόν/ υπηρεσία σου.
#4: Ξεχωρίστε με Branded εικόνες
Το brand σου είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχεις και πρέπει να ξέρεις να το εκμεταλλευτείς. Ειδικά όταν είσαι μια μικρή επιχείρηση που το χτίζει σιγά σιγά είναι πολύ καλή ιδέα να δημιουργείς και να χρησιμοποιείς στον λογαριασμό σου όσο πιο πολύ μπορείς branded εικόνες. Εικόνες δηλαδή που είτε εμφανίζουν με κάποιον τρόπο το όνομα/logo της επιχείρησης, είτε είναι δημιουργημένες με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι άμεσα αναγνωρίσιμη η αισθητική ή το γενικότερο concept τους. Για παράδειγμα μπορείς να αναρτάς δικά σου “quotes” που να εκφράζουν το brand σου και να σε διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.
Διαβάστε περισσότερα εδώ: suit.gr