4. Δεν παρουσιάζεις την υπηρεσία σου ως λύση με πραγματικό αποτέλεσμα στο πρόβλημα τους
Η διαδικασία προσδιορισμού της τιμής ενός προιόντος καθώς και ο τρόπος που «πακετάρεται» είναι ιδιαίτερης σημασία για να προσεγγίσεις και να έλξεις τον ιδανικό σου πελάτη. ‘Όμως όχι για τους λόγους που νομίζεις. Οι ιδανικοί σου πελάτες ΘΕΛΟΥΝ να πληρώσουν περισσότερο για αυτό που τους προσφέρεις, αν τους προσφέρεις μια μοναδική λύση στο πρόβλημα που τους απασχολεί. Γιατί το να πληρώσει κάποιος τα παραπάνω χρήματα, για ένα προιόν αν αυτό είναι premium και λύνει τα χέρια αυτών που το αγοράζουν και είναι μοναδικό, δεν είναι κάτι απαγορευτικό. Μπορεί κιόλας να τους βοηθά να δουν την αξία σε αυτό που κάνεις. Θα δώσω το παράδειγμα των τηλεφώνων iphone ή των προιόντων της Apple, Που πάντα βγαίνουν πιο ακριβά στην αγορά από παρόμοια προιόντα της αγοράς όμως οι καταναλωτές γνωρίζουν ότι πρόκειται για προιόντα και υπηρεσίες με προστιθέμενη αξία.
5. Δεν παρουσιάσεις τον εαυτό σου ως τον ειδικό που «κυνηγάν» οι πελάτες του για να βρουν λύση στο πρόβλημα τους
Σου συμβαίνει συχνά να αισθάνεσαι ότι κυνηγάς πελάτες; Αυτό είναι κάτι που ακούω πολύ συχνά στις συνεδρίες με πελάτες αλλά και κάτι που παρατηρώ στην αγορά. Από την άλλη υπάρχουν κάποιοι επαγγελματίες που δεν χρειάζεται να κάνουν και πολλά πράγματα για να έχουν πελατεία.
Πιστεύεις ότι αυτοί έχουν το κοκκαλάκι της νυχτερίδας; Σε διαβεβαιώνω όχι. Αυτοί έχουν φροντίσει να έχουν κάνει καλό positioning, να έχουν διατυπώσει ξεκάθαρα τι είναι αυτό που κάνουν στην αγορά και τι λύση προσφέρουν. Τίποτα δεν γίνεται τυχαία.
6. Δεν έχεις δημιουργήσει ένα κανάλι επικοινωνίας που θα έρχεται σε επαφή αλλά και θα έλκει δυνητικούς πελάτες
Ο λόγος που πάρα πολλοί επιχειρηματίες συχνά νιώθουν στρεσαρισμένοι και εξαντλημένοι στην ανεύρεση νέων πελατών είναι ότι δεν έχουν βρει τρόπους για να έλκουν νέους πελάτες. Το θέμα είναι ότι όταν δεν έχεις δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να έχεις νέους πελάτες, τότε ξεμένεις από δουλειά άρα και χρήματα. Υπάρχει ένας εύκολος τρόπος να το αλλάξεις αυτό.
7. Δεν γνωρίζεις πώς να προωθείς τα προϊόντα σου ώστε να μην αισθάνονται οι πελάτες σου ότι τους πιέζεις να αγοράσουν
Συνήθως δεν μου αρέσει καθόλου να προωθώ τα προιόντα και τις υπηρεσίες μου με πιεστικό και βίαιο τρόπο, προσπαθώντας να πείσω ότι το προϊόν μου είναι κατάλληλο για τις ανάγκες τους πελάτη και ότι είναι το σούπερ ντούπερ προιόν κτλ κτλ. Αυτός ο τρόπος είναι ιδιαίτερα απεχθής, αποκρουστικός και αναποτελεσματικός. Η πώληση αν είναι προιόν μη συνειδητής πράξης ή προιόν παραπλάνησης τότε συνήθως γυρνά μπούμερανγκ.
Δημοσιεύτηκε στο epixeiro.gr