Είτε είσαι στέλεχος μίας υφιστάμενης επιχείρησης ή ένας νέος επιχειρηματίας με μεγάλες φιλοδοξίες, βάζεις πάντα τον πελάτη σε πρώτη θέση. Η παρουσία του δεν εγγυάται μόνο την επιβίωση της επιχείρησής σου, αλλά σου δίνει και τον τρόπο να την κάνεις ακόμη καλύτερη από ποτέ.
Σε αναγνώριση της σημασίας του πελάτη στη σημερινή αγορά, το Ινστιτούτο Έρευνας και Ανάπτυξης σας παρουσιάζει τους 4 καλύτερους τρόπους να βελτιώσεις την πελατειακή εξυπηρέτηση!
1. Φέρε την εξυπηρέτηση του πελάτη στο επίκεντρο
Η γνώμη ενός ικανοποιημένου πελάτη είναι η καλύτερη διαφήμιση. Αν θες οι πελάτες σου να ξέρουν ότι είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την επιχείρησή σου, τότε φέρε την ικανοποίησή τους στο επίκεντρο κάθε δραστηριότητάς τους.
Φρόντισε να δίνεις ξεκάθαρες, καλά δομημένες οδηγίες στους υπαλλήλους σου για την εξυπηρέτηση των πελατών και ενθάρρυνε τους υπαλλήλους που έχουν διάθεση για δουλειά με ξεκάθαρα κίνητρα. Μην ξεχνάς: η παρουσία τους είναι η κυριότερη γραμμή επικοινωνίας με κάθε πελάτη και η κινητήρια δύναμη πίσω από σχεδόν κάθε αγορά.
Η υπηρεσία Entre Customer Satisfaction φέρνει εξειδικευμένα στελέχη του Ινστιτούτου marketing σε επαφή με τους υπευθύνους της επιχείρησής σου και σε βοηθά να αποτυπώσεις την υφιστάμενη θέση της σε σχέση με τους πελάτες της, για να βελτιώσεις την εξυπηρέτησή τους.
2. Ενημέρωσε τον πελάτη πως η γνώμη του μετράει
Ακόμη και ένας ανικανοποίητος πελάτης μπορεί να κάνει την επιχείρησή σου καλύτερη. Αναλύοντας τα σχόλια και τις προτάσεις του αγοραστικού σου κοινού, μπορείς να βρεις τα πιο αδύναμα σημεία της επιχείρησής σου εύκολα και απλά και να τα βελτιώσεις πιο γρήγορα από ποτέ.
Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία Entre Customer Satisfaction, βρες τα σημεία της επιχείρησής σου που χρίζουν βελτίωση και συνεργάσου με ειδικούς ώστε να τα κάνεις ακόμη καλύτερα.
3. Ανταποκρίσου στις ανάγκες του πελάτη
Πόσο αξιόπιστα είναι τα κανάλια διανομής σου; Έχεις κοστολογήσει σωστά το προϊόν σου; Μπορείς να τους δώσεις αυτό που ζητάνε, όταν το χρειαστούν;
Η ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών εγγυάται μία πλήρως εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, που ταιριάζει τόσο στο χαρακτήρα σου ως επιχειρηματία όσο και στις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Με την υπηρεσία Entre Customer Satisfaction, μπορείς να δημιουργήσεις ένα σύστημα αναφορών από τους πελάτες σχετικά με την επιχείρησή σου, το οποίο βασίζεται σε ζωντανή και ακριβή ενημέρωση σχετική με τις ανάγκες τους.
4. Κάνε τις προτάσεις τους πραγματικότητα
Πολλές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τα σχόλια των πελατών σα μία εναλλακτική μέθοδο συλλογής παραπόνων. Σκέψου όμως πόσα πολλά θα μπορούσες να πετύχεις αν είχες τη δυνατότητα να ενθαρρύνεις τους πελάτες σου να σου παρέχουν δημιουργικές κριτικές για την επιχείρησή σου;
Σκοπός της υπηρεσίας Entre Customer Satisfaction είναι να επιτρέψει τόσο στους ειδικούς του Ινστιτούτου όσο και στα στελέχη πωλήσεων της εκάστοτε επιχείρησης να συνεργαστούν προκειμένου να δημιουργήσουν από κοινού μία δια-δραστική ηλεκτρονική πλατφόρμα, που θα λαμβάνει τα απαραίτητα δεδομένα από τους πελάτες σου.
Κάνε το επόμενο βήμα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου: χρησιμοποίησε την υπηρεσία Entre Customer Satisfaction και κάνε κάθε πελάτη σου ένα μικρό επιχειρησιακό σύμβουλο!