Τα νέα του ΙΝΑΝΕΠ

​IGTV: Είναι ο επόμενος leader στο video distribution των social media;

Το Instagram TV μας συστήθηκε πριν από ένα περίπου χρόνο, προσφέροντας τη δυνατότητα στους content creators να δημιουργούν ένα δικό τους κανάλι μέσα στην πλατφόρμα του Instagram, ανεβάζοντας video μέχρι 60 λεπτά.

Παρά το γεγονός ότι η δυνατότητα αυτή έδειχνε ότι θα λύσει τα χέρια στους χρήστες που θέλουν να μοιραστούν περισσότερα με τους followers τους, το κουμπί IGTV που εμφανίστηκε στο πάνω δεξί μέρος της οθόνης μας στην εφαρμογή του Instagram, για πολλούς παρέμενε ένα μυστήριο (και καθόλου δημοφιλές feature) για αρκετό καιρό.

Η ξεχωριστή πλοήγηση μέσα στο IGTV που απομονώνει τον χρήστη από το υπόλοιπο feed με τα posts και τα stories, ήταν ένας από τους λόγους που οι χρήστες δεν το επέλεγαν αρχικά, με συνέπεια τα videos να μένουν στην αφάνεια. Αυτό, ωστόσο, έγινε γρήγορα αντιληπτό από την ομάδα του Instagram, η οποία αποφάσισε να βγάλει το IGTV σε πρώτο πλάνο, προσθέτοντας επιπλέον δυνατότητες.

Από τις αρχές του 2019, το Instagram επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν share previews των videos που ανεβάζουν στο IGTV, στο feed τους αλλά και σε stories. Το preview αποτελεί κομμάτι από το πρώτο 1 λεπτό του video, δίνοντας τη δυνατότητα στον χρήστη να πατήσει πάνω για να δει τη συνέχεια. Με τον τρόπο αυτό, ο χρήστης μεταφέρεται στο IGTV και βλέπει τη συνέχεια του video από το σημείο που έμεινε στο preview.

Σχετικό Άρθρο:  Social Media Marketing and Digital Marketing

Πώς τα νέα features διευκολύνουν τους content creators και τους marketers;

Οι αναβαθμίσεις του Instagram, όσον αφορά στο IGTV, φυσικά δεν θα μπορούσαν να μην αφορούν τους content creators και τους marketers, αφού εκείνοι είναι κυρίως που ενδιαφέρονται να έχουν το μεγαλύτερο δυνατό exposure του περιεχομένου που κοινοποιούν.

Φέρνοντας τα videos του IGTV στο προσκήνιο, δηλαδή μέσα στα stories και τα posts, αυτόματα το περιεχόμενο αποκτά σημαντικά μεγάλο reach, ακόμα και οργανικά.

Επιπλέον, μπορεί να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερο exposure μέσα από αντίστοιχη προώθηση είτε του story είτε του post, κάτι που δεν μπορεί να γίνει μέσα στο IGTV, καθώς τα video δεν μπορούν να προωθηθούν.

IGTV vs YouTube

Αρκετοί θεωρούν πως το Instagram με το άνοιγμα του IGTV, προσπαθεί να ανταγωνιστεί ευθέως το YouTube, κρατώντας τους χρήστες ακόμα περισσότερο μέσα στην πλατφόρμα. Ανεξάρτητα από το ποιες είναι πραγματικές προθέσεις, είναι γεγονός πως η προσθήκη του IGTV δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα μιας πληρέστερης εμπειρίας μέσα στην πλατφόρμα, τόσο από άποψη κοινοποίησης όσο και κατανάλωσης περιεχομένου.

Σχετικό Άρθρο:  Πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο δοκιμής για το περιεχόμενο των Social Media σας

Έχοντας κατά νου πως το Instagram απευθύνεται αποκλειστικά σε mobile users (που πλέον είναι και η πλειοψηφία των internet users), το IGTV αποτελεί ένα μεγάλο asset για όσους θέλουν να μοιραστούν με το κοινό τους βίντεο μακράς διάρκειας, χωρίς να χρειαστεί να τους βγάλουν από την εφαρμογή και να τους μεταφέρουν σε άλλη πλατφόρμα.

Το όφελος; Λιγότερες απώλειες σε views, καθώς το transition από το Instagram feed στο IGTV, είναι σαφώς πιο εύκολο και γρήγορο, συγκριτικά με το transition από το Instagram feed στο YouTube.

Σαφώς και το YouTube παραμένει leader στην κατανάλωση video, αναμένουμε, ωστόσο, να δούμε ποια θα είναι η εξέλιξη και στις δύο πλατφόρμες, καθώς και αν τελικά τα νέα features του IGTV θα το κάνουν τόσο δημοφιλές όσο στοχεύουν οι δημιουργοί του.

Δημοσιεύτηκε στο: www.epixeiro.gr

​IGTV: Είναι ο επόμενος leader στο video distribution των social media;

Related Posts