by Institute of Entrepreneurship Development iED

Το πελατολόγιό σου και εσύ

Κάθε εταιρεία σχηματίζεται με βάση τις ιδέες και τις ικανότητες των ιδρυτών της, αλλά αναπτύσσεται με βάση τις ανάγκες και τις απόψεις των πελατών της.

Για αυτές τις ‘πελατοκεντρικές’ εταιρείες, η γνώμη και οι κριτικές των καταναλωτών της δεν εγγυώνται απλά την επιβίωσή της, αλλά συχνά μπορούν να της δώσουν την επιχειρηματική ώθηση ώστε να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της. Για τις μικρότερες εταιρείες, η επικοινωνία επαγγελματία-πελάτη είναι ζήτημα δημιουργίας μία σχέσης εμπιστοσύνης και αμοιβαίου σεβασμού. Για τις μεγαλύτερες εταιρείες, η δημιουργία μίας μακροχρόνιας τέτοιας σχέσης βασίζεται περισσότερο σε μία επιτυχημένη στρατηγική marketing, παρά στην προσαρμοστικότητα του ιδρυτή της.

customers

Η κριτική των πελατών μίας εταιρείας μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος ή να δώσει νέα πνοή σε μία υπάρχουσα ιδέα. Μπορεί να δώσει στα στελέχη της τη δυνατότητα να αποφύγουν ένα πολυέξοδο επενδυτικό ρίσκο ή να αλλάξει το μήνυμα της τρέχουσας στρατηγικής marketing της εταιρείας προκειμένου να προσελκύσει ένα ακόμη ευρύτερο κοινό.

Μείνε ένα βήμα μπροστά από την αγορά

Οι τάσεις των πελατών σου μπορούν να σού δώσουν το καλύτερο στίγμα για τις τάσεις της αγοράς. Η αφοσίωσή τους σε ένα παλιό προϊόν ή υπηρεσία σου, τα σχόλιά τους όσο αφορά τη βελτίωσή του ή ακόμη και η αποχή τους από ένα νέο είδος μπορούν να σε ενημερώσουν καλύτερα από οποιοδήποτε επιχειρησιακό σύμβουλο.

Παρόλα αυτά, ακόμη και οι πιο αφοσιωμένοι πελάτες συχνά δε μπορούν να μοιραστούν την κριτική τους. Μέχρι και οι ανικανοποίητοι πελάτες της επιχείρησής σου πολλές φορές αποφεύγουν να σχολιάσουν σχετικά με δυνατότητες βελτίωσης, εάν δεν έχουν στη διάθεσή τους ένα απλό και εύκολο στη χρήση σύστημα υποβολής σχολίων.

Μπορεί μία επιχείρηση να δημιουργήσει μία βελτιστοποιημένη, ολοκληρωμένη πλατφόρμα που επιτρέπει στους πελάτες να συνεισφέρουν στην ανάπτυξή της;

Και κυριότερα: μπορεί να σχεδιάσει αυτό το σύστημα χωρίς να προβεί σε αστρονομικά έξοδα;

Κάνε τους πελάτες σου τους καλύτερους συνεργάτες σου

Η υπηρεσία Entre Customer Satisfaction σχεδιάστηκε για να παρέχει σε κάθε επιχείρηση τον τρόπο να εκμεταλλευτεί την κριτική των πελατών της προς όφελός της.

Ειδικά σχεδιασμένη ώστε να εξυπηρετεί τόσο μικρούς επιχειρηματίες με μεγάλες βλέψεις όσο και μεγάλες επιχειρήσεις που επιδιώκουν να κυριαρχήσουν στην αγορά, η υπηρεσία βασίζεται στη διαρκή συνεργασία μεταξύ ειδικών του Ινστιτούτου Έρευνας και ανάπτυξης και των στελεχών της επιχείρησης.

Τα υπηρεσίες της Entre Customer Satisfaction συμπεριλαμβάνουν:

  • Δημιουργία αναλυτικής κατάστασης της επιχείρησης, βασισμένη στην υπάρχουσα κριτική που παρέχουν οι πελάτες της.
  • Από κοινού σχεδιασμός μίας εξατομικευμένης πλατφόρμας, με σκοπό τη λήψη και ανάλυση δεδομένων από τους πελάτες.
  • Ανάλυση των προβληματικών τομέων της επιχείρησης, βασισμένη στο δυναμικό, εμπεριστατωμένο σχολιασμό των καταναλωτών.
  • Εστίαση στα απαραίτητα σημεία παρέμβασης και βελτίωσή τους ανάλογα με τις ανάγκες των πελατών.

Με την ολοκλήρωση της πλατφόρμας, η υπηρεσία έπειτα αναλαμβάνει να παρακολουθήσει τη λειτουργία της νέας πλατφόρμας και να δημιουργήσει αναφορές, βασισμένες στις εμπεριστατωμένες γνώμες των πελατών της.

Χάρη στην υπηρεσία Entre Customer Satisfaction, η χρήση της κριτικής του καταναλωτή δεν είναι πλέον αποκλειστικό προνόμιο των μεγάλων πολυεθνικών. Δημιούργησε το δικό σου, εξατομικευμένο σύστημα σχολίων τώρα και δώσε μία νέα ώθηση στην επιχείρησή σου!

 

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...