by Institute of Entrepreneurship Development iED

Ο ρόλος των Social Media στο Marketing

Tι είναι τα Social Media;

Είναι ένα εργαλείο χαμηλού κόστους το οποίο συνδυάζει τεχνολογία και κοινωνική αλληλεπίδραση με τη χρήση λέξεων. Αυτά τα εργαλεία είναι συνήθως το Internet ή τα κινητά τηλέφωνα.

Κάποια από τα πιο γνωστά που θα έχεις ακούσει είναι τα Twitter, Facebook και Instagram.

Τα Social Media δίνουν φωνή στους marketers και τους προσφέρουν έναν τρόπο επικοινωνίας με τους συναδέλφουςπελάτες ή πιθανούς πελάτες. Προσωποποιούν τα brands και βοηθούν στη διάδοση μηνυμάτων με άνεση, προκαλώντας διάλογο.

Η έντονη στροφή στα Social Media δηλώνει πως θα πρέπει να αποτελούν ένα κομμάτι της καθημερινότητας ώστε να διατηρείται η κινητικότητα και η προσέλκυση που χρειάζεται.

Ωστόσο, εάν πιστεύεις ότι τα Social Media χρησιμοποιούνται μόνο από τις μικρές επιχειρήσεις προσπαθώντας να γίνουν γνωστές είναι λάθος. Εδώ θα δεις παραδείγματα κάποιων δημοφιλών εταιρειών που έχουν παρουσία στα Social Media:

Absolut Vodka – Online Video on YouTube και χρήση Facebook.

BMW – Χρήση του Facebook για να προωθήσουν 1-Series Road Trip και δημιούργησαν Rampenfest Page για τους fans τους.

Dunkin Donuts – Είναι αλήθεια ότι αύξησαν την αξία του brand τους μέσα από τα Social Media και έχουν δημιουργήσει ένα microblogging account στο Twitter.

Barack Obama – Σημαντικό παράδειγμα είναι ο πρώην Αμερικανός Πρόεδρος Barack Obama. Φαίνεται να είναι ο βασιλείας του Twitter! “(use of Twitter during the Presidential Election)”. Επίσης το “twitter buzz” κατά τη διάρκεια των Presidential Debates ήταν το ίδιο με την εκλογική εκστρατεία.

Όπως μπορείς να δεις δημοφιλείς εταιρίες ποτών, αυτοκινητοβιομηχανίες, ζαχαροπλαστεία και Πρόεδροι χρησιμοποιούν τα Social Media. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι υπάρχει κάτι εκεί!

 

Τι ρόλο θα μπορούσαν να έχουν στο εταιρικό marketing;

Σίγουρα είναι ένας τρόπος να ενημερώσουμε τους πελάτες για τα προϊόντα, ποιοι είμαστε και τι προσφέρουμε.

Virginia Koronaiou

Διαβάστε περισσότερα στο suit.gr

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...