by Institute of Entrepreneurship Development iED

Τα μυστικά του Content Marketing

Sofia Chalkidi

To Γενάρη του 1996 ο Bill Gates δημοσίευσε το γνωστό άρθρο με τίτλο “Content is King”και με αυτό τον τρόπο προέβλεψε ότι τα περισσότερα χρήματα που θα βγάζει κάποιος στο Internet θα είναι μέσω του περιεχομένου. Σχεδόν 20 χρόνια μετά, βλέπουμε πόσο δίκιο είχε.

content-is-king-bill-gates

Ένας από τους λόγους που το περιεχόμενο έχει γίνει τόσο δημοφιλές είναι ότι έρχεται ως απάντηση στις ανάγκες της αγοράς. Παλιότερα το marketing περιοριζόταν στην προώθηση ενός μηνύματος που έβγαινε στην αγορά. Δεν ισχύει όμως πια! Σήμερα η αγορά θέλει να λαμβάνει γρήγορα τις όποιες πληροφορίες, νέες ιδέες και Insights.

Το 70% των marketers, υποστηρίζει ότι το content υστερεί σε συνοχή και στρατηγική. Περισσότερα από τα δύο τρίτα των marketers δηλώνουν ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο για να αναπτύξουν το περιεχόμενο που χρειάζονται. Ενώ, ένας στους δύο δυσκολεύεται να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα κάνει engage το κοινό του.

Γιατί θα πρέπει να μας απασχολεί το content marketing;

  • Το organic search έχει 13% υψηλότερο ποσοστό από τα outbound marketing leads.
  • Το 53% των καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν που θα το δουν μέσα σε online άρθρο.
  • 3 στους 4 Β2Β αγοραστές εμπιστεύονται το περιεχόμενο περισσότερο απ’ ότι πριν από ένα χρόνο.
  • Το ROI του content marketing είναι το τριπλάσιο από το paid search.

Η δημιουργία του περιεχομένου θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο που θα δημιουργεί αξία για το κοινό. Για να δημιουργήσετε επικερδές περιεχόμενο, να εξασφαλιστεί η καλύτερη διάχυσή και αντίδραση του κοινού σε αυτό, θα ήταν ιδανικό η διαμόρφωσή του να γίνεται από μία μεγάλη ομάδα ώστε να εξασφαλίζεται ποικιλία και φαντασία.

Τα μυστικά συστατικά του πετυχημένου περιεχομένου:

  • να είναι σχετικό (relevant) με το κοινό που απευθύνεται
  • να είναι worth-sharing (να πετυχαίνει το πολυπόθητο virality)
  • να αποπνέει την αξιοπιστία του brand
  • να ενεργοποιεί το κοινό (call-to-action), ώστε να δημιουργεί engagementμε τους χρήστες και να φέρνει leads

Μετά από τα παραπάνω είναι απόλυτα λογικό που το Content Marketing, σύμφωνα με έρευνες, αποτελεί το πιο σημαντικό trend για το 2015.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: suit.gr

Τελευταία Νέα

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...

Εικονική Πραγματικότητα και Εκπαίδευση: Μια Νέα...

Η εικονική πραγματικότητα και η εκπαίδευση είναι δύο κλάδοι που αλληλεπιδρούν ραγδαία, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στη μάθηση. Με την τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων ετών,...