Τα νέα του ΙΝΑΝΕΠ

Mobile Marketing: Tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

To mobile marketing είναι μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και  στοχεύει στην προσέγγιση συγκεκριμένου κοινού στα smartphones ή στα tablets μέσω sites, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS και MMS, κοινωνικών μέσων και εφαρμογών.

Είναι απαραίτητο για μια επιχείρηση να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις της εποχής και να βρίσκεται στο πλευρό των καταναλωτών με κάθε τρόπο. Τα παρακάτω βήματα θεωρούνται σημαντικά για μια επιτυχημένη στρατηγική mobile marketing.

Site επιχείρησης

Κάθε επιχείρηση δύναται να αναπτύξει μια συγκεκριμένη στρατηγική όσον αφορά το mobile marketing. Για την αποτελεσματική αλληλεπίδραση μεταξύ επιχείρησης και κοινού, είναι σημαντική η δημιουργία ενός site φιλικού στη χρήση από κινητό τηλέφωνο. Είναι σημαντικό να εξετάσουμε κατά πόσο το site της επιχείρησης είναι πρόσφορο έδαφος για online αγορές ή συναλλαγές.

Για να προσελκύσουμε ολοένα και περισσότερους πελάτες, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει το οπτικό περιεχόμενο σε μορφή βίντεο, infographics και podcasts.Επομένως, είναι καλό να αποφεύγονται κείμενα αποτελούμενα από μεγάλο αριθμό λέξεων.

Επίσης, απαραίτητο βήμα αποτελεί η λεπτομερής καταγραφή των συνηθειών και της χρήσης του κινητού από το καταναλωτικό κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε. Γι’ αυτό, αξίζει να ληφθούν υπόψιν τα ποσοστά δημοτικότητας της πλατφόρμας των social media, της ηλικίας των χρηστών και της ώρας με την υψηλότερη απήχηση μεταξύ των χρηστών.

Σχετικό Άρθρο:  3 Βήματα για περισσότερους πελάτες

Συνεπώς είναι σημαντικό να αναζητηθούν τα ίδια στοιχεία και για το site της επιχείρησης με τη βοήθεια των Google Analytics, ώστε να κατανοηθεί κατά πόσο το siteτης επιχείρησης είναι φιλικό προς τον καταναλωτή.

SMS marketing

Όπως είναι ευρέως γνωστό μεγάλο μέρος των καταναλωτών περνούν την ημέρα τους στον δρόμο, κάνοντας το κινητό μοναδικό μέσο επικοινωνίας. Τα SMS αποτελούν ιδανικό τρόπο να υπενθυμίσουμε στο καταναλωτικό κοινό την υπηρεσία ή το προϊόν της επιχείρησης. Επιπλέον, λόγω της άμεσης επαφής με τον πελάτη, μέσω SMS, η επιχείρηση αποκτά μεγαλύτερο πλεονέκτημα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές, οι οποίοι ενδεχομένως χρησιμοποιούν παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας.

Το SMS μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εξυπηρέτηση πελατών και την επίλυση προβλημάτων μέσω κινητού τηλεφώνου. Πλέον, μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού αδιαμφισβήτητα επικοινωνούν μέσω SMS. Γι’ αυτό τον λόγο, οι πελάτες μπορούν να αποστείλουν την ερώτησή τους, χωρίς να αναμένουν σε μια φωνητική κλήση.

Δημιουργία App

Οι εφαρμογές είναι ιδιαίτερα σημαντικές για το λιανικό εμπόριο, καθώς συνθέτουν πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις. Βεβαίως, πρέπει να ληφθούν υπόψιν οι ανάγκες των πελατών. Δηλαδή, να δημιουργηθεί  μια εφαρμογή που να απευθύνεται και να ανακαλύπτει άμεσα τις ανάγκες τους. Οι πελάτες αναζητούν συγκεκριμένες λύσεις. Όσο πιο εύκολο μπορείτε να κάνετε αυτή την εμπειρία γι’ αυτούς, τόσο το καλύτερο.

Σχετικό Άρθρο:  Οι βασικές αρχές του Marketing παραμένουν σταθερές

Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται σχετικά με τις ειδοποιήσεις push. Οι πελάτες είτε είναι επαγγελματίες είτε όχι, αντιμετωπίζουν καθημερινά προκλήσεις. Γι΄ αυτό, ο όγκος ειδοποιήσεων push μέσω της εφαρμογής χαρακτηρίζεται ως επιπόλαιο λάθος. Yπάρχει η πιθανότητα να ενοχλήσουν τον χρήστη ή να του προκαλέσουν εκνευρισμό.

Το να επιτρέπεται σε πελάτες να επικοινωνούν με την επιχείρησή σας, τοποθετώντας την επιλογή επικοινωνίας μέσω εφαρμογής, θα ενισχύσει την εντύπωση τους για την επωνυμία της επιχείρησης.

Δημοσιεύτηκε στο https://www.suit.gr

Mobile Marketing: Tips για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Related Posts