Τα νέα του ΙΝΑΝΕΠ

Δίνεις το καλύτερο στους πελάτες σου;

Τι κάνει τη διαφορά στα μάτια του πελάτη; Τι επιτρέπει σε μία μεγάλη επιχείρηση να παραμείνει στην κορυφή και ποια στοιχεία θα επιτρέψουν σε μία μικρότερη επιχείρηση να αφήσει το σημάδι της στην αγορά;

Η συνέπεια του επαγγελματία και η δυνατότητα της επιχείρησης να παρέχει στον πελάτη το προϊόν και την υπηρεσία που ζητάει, όταν τη ζητήσει είναι μόνο η αρχή. Μία καλά δομημένη στρατηγική marketing, που επιτρέπει στην εταιρεία να προσεγγίσει το εύρος των πελατών που ζητάει είναι ένα σημαντικό στοιχείο, αλλά όχι και αυτοσκοπός.

Η πώληση πριν από την αγορά

Οι πιο έμπειροι επαγγελματίες τείνουν να επιλέγουν τον πελάτη ως το σημείο αναφοράς τους για την αγορά. Έμμεσα ή άμεσα, οι προτιμήσεις του κάθε καταναλωτή διαμορφώνουν τον παλμό της αγοράς με πιο άμεσο τρόπο ακόμη και από τις πιο πετυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες.

customers

Είναι λοιπόν σίγουρο ότι η δημιουργία μίας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη μπορεί να δώσει στον επαγγελματία τη δυνατότητα όχι μόνο να εγγυηθεί την επιβίωση της επιχείρησής του, αλλά και της επέκτασής της.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω μια τέτοια σχέση;

Για τις μικρότερες επιχειρήσεις, η δημιουργία μίας γραμμής επικοινωνίας με κάθε πελάτη βασίζεται στην άμεση επικοινωνία με τον επαγγελματία. Για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις, ο διάλογος μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή είναι συνήθως μονόπλευρος, καθώς ο υπάλληλος δεν έχει πάντοτε μία ξεκάθαρη γραμμή επικοινωνίας με τον επιχειρηματία.

Σχετικό Άρθρο:  7 Tips: Δώσε ώθηση στην B2B επιχείρησή σου με το Facebook

Ιδανικά, μία επιχείρηση διαθέτει:

  • Ένα καλά δομημένο ηλεκτρονικό σύστημα παροχής σχολίων για την επιχείρηση σε κάθε τοποθεσία
  • Μία ξεκάθαρη εικόνα των πιο αδύναμων σημείων της, που σχηματίζεται με βάση τα σχόλια του πελάτη
  • Μία ξεκάθαρη γραμμή επικοινωνίας με επιχειρησιακούς συμβούλους που συνεργάζονται με τους υπεύθυνους της επιχείρησης για τη δημιουργία νέων πολιτικών
  • Μία μοναδική πολιτική, προσαρμοσμένη στο μοντέλο λειτουργίας της επιχείρησης

Ένα τόσο ιδανικό σύστημα μοιάζει να είναι αποκλειστικό προνόμιο των μεγαλύτερων πολυεθνικών εταιρειών, στελεχωμένο από ένα στρατό ειδικών. Μπορεί μία μικρότερη ‘πελατοκεντρική’ επιχείρηση να το αποκτήσει ένα σύστημα τόσο υψηλής πιστότητας χωρίς να ξεπεράσει τον προϋπολογισμό της;

Entre Customer Satisfaction: Γιατί οι πελάτες σου αξίζουν το καλύτερο.

Η υπηρεσία Entre Customer Satisfaction δεν είναι άλλη μία ηλεκτρονική πλατφόρμα για ανερχόμενους επιχειρηματίες. Είναι μία εξατομικευμένη, δυναμική συμβουλευτική υπηρεσία, σχεδιασμένη από το Ινστιτούτο Έρευνας και Ανάπτυξης, στελεχωμένη από εξειδικευμένα στελέχη με εκτενή εμπειρία στον τομέα της ικανοποίησης πελατών.

Σχεδιασμένη με σκοπό να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας τόσο σε μικρές όσο και μεγάλες επιχειρήσεις, η υπηρεσία συμπεριλαμβάνει:

  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες από ειδήμονες – Οι ειδικοί του Ινστιτούτου συνεργάζονται με την επιχείρηση σε κάθε βήμα της ανάπτυξης της νέας τους πολιτικής.
  • Ανάλυση προβλημάτων και εντοπισμός σημείων παρέμβασης – Βασισμένοι στα σχόλια και τις πληροφορίες των επαγγελματιών, οι αντιπρόσωποι του Ινστιτούτου και οι επιχειρηματίες συνεργάζονται για να σχεδιάσουν το νέο σύστημα πελατειακών σχολίων από κοινού.
  • Παρακολούθηση του συστήματος – Με την ολοκλήρωση της ανάπτυξης του συστήματος, η υπηρεσία παρακολουθεί τη λειτουργία του και παρέχει ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη, όποτε χρειαστεί.
Σχετικό Άρθρο:  10 ιδέες για καλύτερο Μάρκετινγκ

Και ακόμη…

Η υπηρεσία δε σταματά με τη δημιουργία του ηλεκτρονικού συστήματος σχολίων. Το ινστιτούτο αναλαμβάνει την παρακολούθηση των σχολίων των πελατών και τη δημιουργία αναφορών, ώστε να επιτρέψει στις επιχειρήσεις να ακολουθήσουν τις προτάσεις των πελατών τους και να βελτιώσουν τις παροχές τους, βασισμένες στις παρατηρήσεις τους.

Δίνεις το καλύτερο στους πελάτες σου;

Related Posts