by Institute of Entrepreneurship Development iED

7 Tips: Δώσε ώθηση στην B2B επιχείρησή σου με το Facebook

Evangelos Tsirkas

Το Linkedin είναι συνήθως το πιο κατάλληλο κοινωνικό μέσο δικτύωσης για τις B2B επικοινωνίες. Παρόλα αυτά το Facebook είναι ένα απαραίτητο “εργαλείο” αν θες να προσεγγίσεις ένα ευρύ κοινό με πληθώρα επιλογών και εναλλακτικών τρόπων.

Συγκεκριμένα ακολουθούν 7 συμβουλές για την επικοινωνία μιας Β2Β επιχείρησης μέσω του Facebook:

#1 : Παρουσιάστε την εταιρική σας κουλτούρα

Δημοσιεύστε ευχάριστες στιγμές των εργαζομένων της εταιρείας, είτε κατά την διάρκεια της εργασίας τους είτε κατά την διάρκεια ενός διαλείμματος. Στους πελάτες αρέσει να βλέπουν το ανθρώπινο πρόσωπο μιας επιχείρησης και οι εργαζόμενοι μιας επιχείρησης με τους οποίους θα συνεργάζεσαι, μπορούν να ταυτιστούν με ανθρώπους πιο εύκολα απ’ ότι με “αφηρημένα” brands. Μια άλλη ιδέα για να γίνει αυτό είναι να ενεργοποιήσετε τα “reviews” στην σελίδα σας, όπου οι εργαζόμενοι θα μπορούν να γράψουν μερικές προτάσεις πχ. για το πόσο όμορφο είναι να δουλεύεις εκεί, ή για να μοιραστεί μια ιστορία. Στα μάτια του δυνητικού συνεργάτη, η ευχάριστη “εσωτερική” εικόνα μεταφράζεται σε ευχάριστη και ομαλή συνεργασία. Αντίστοιχα οι δυνητικοί πελάτες έχουν την ευκαιρία να κάνουν και αυτοί reviews και έτσι να δείξετε στο κοινό σας πως ακούτε τους πελάτες σας. Μια σωστά αξιολογημένη επιχείρηση ελκύει πάντα το ενδιαφέρον πιθανών πελατών.

Για να ενεργοποιήσετε τα reviews στην σελίδα του Facebook, πηγαίνετε στο Page Info και επιλέξτε σαν κατηγορία τον τύπο Local Business.

#2: Δημιουργήστε οπτικό υλικό που θα θέλουν να μοιραστούν οι πελάτες

Δημιουργήστε ελκυστικές, ενδιαφέρουσες και διαφοροποιημένες φωτογραφίες. Kάνετε πιο engaging τις φωτογραφικές σας αναρτήσεις, ρωτώντας σχετικές ερωτήσεις. Ακόμη καλύτερα, δημιουργήστε κάποιο GIF, που είναι ένας πολύ engaging τρόπος να απευθυνθείτε στο κοινό σας.

#3: Επικοινωνήστε μέσω videos

Ιδιαίτερα για τις μικρές επιχειρήσεις που ο καλύτερος υποστηρικτής τους είναι ο ίδιος τους ο ιδιοκτήτης, η χρήση και το ανέβασμα videos από τους ίδιους η από κάποιον χαρακτηριστικό brand ambassador είναι από τους πιο διαδραστικούς τρόπους να επικοινωνήσεις απευθείας με τον πελάτη σου και εκείνος με την σειρά του να γίνει engaged με το προϊόν/ υπηρεσία σου.

#4: Ξεχωρίστε με Branded εικόνες

Το brand σου είναι ό,τι πιο πολύτιμο έχεις και πρέπει να ξέρεις να το εκμεταλλευτείς. Ειδικά όταν είσαι μια μικρή επιχείρηση που το χτίζει σιγά σιγά είναι πολύ καλή ιδέα να δημιουργείς και να χρησιμοποιείς στον λογαριασμό σου όσο πιο πολύ μπορείς branded εικόνες. Εικόνες δηλαδή που είτε εμφανίζουν με κάποιον τρόπο το όνομα/logo της επιχείρησης, είτε είναι δημιουργημένες με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι άμεσα αναγνωρίσιμη η αισθητική ή το γενικότερο concept τους. Για  παράδειγμα μπορείς να αναρτάς δικά σου “quotes” που να εκφράζουν το brand σου και να σε διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

Διαβάστε περισσότερα εδώ: suit.gr

Δώσε ώθηση στην B2B επιχείρησή σου με το Facebook.

Τελευταία Νέα

Ενδυνάμωση της Nεολαίας στην Kοινωνική Eπιχειρηματικότητα...

Στο πλαίσιο του χρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργου "Socially Agile", συντάχθηκε με επιτυχία μια ολοκληρωμένη έκθεση για τη διερεύνηση του τοπίου της κοινωνικής...

Ανοικτή Πρόσκληση: Online Σεμινάριο για την...

Είστε νέος/α επιχειρηματίας ή ενδιαφέρεστε για την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη; Θέλετε να εξελίξετε τις γνώσεις σας και να ενσωματώσετε τις αρχές της...

Διαδραστικό βιβλίο SAHHim: Καλλιεργώντας Υγιείς Τρόπους...

Το SAHHim δημιουργήθηκε για να βελτιώσει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες των μαθητών με ειδικές ανάγκες (SSN) και των εκπαιδευτικών τους σχετικά...

Έρευνα για την Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων...

Δηλώστε συμμετοχή στην έρευνα που απευθύνεται σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στοχεύει στην ανάπτυξη ενός ευέλικτου και πιστοποιημένου προγράμματος επανεκπαίδευσης (reskilling) για πρόσφατους πτυχιούχους και...

Νέα Πρόσκληση για Χρηματοδοτική Στήριξη Επενδύσεων...

Μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν επιχορηγήσεις έως και 50.000 ευρώ! Το πρόγραμμα επιχορήγησης επενδύσεων πράσινης μετάβασης του έργου STAGE ανακοίνωσε τη δεύτερη πρόσκληση του.   Το STAGE...